20220312 173942Kovo 11 dieną „Revuonos“ pagrindinės mokyklos mokiniai ir jų šeimų nariai dalyvavo šeimų badmintono turnyre. Šiose varžybose dalyvavo dabartiniai ir buvę mūsų mokiniai su savo šeimų nariais. Puikiai pasirodė ir 1-ąją vietą mišrių dvejetų grupėje (C) iškovojo Matas Stravinskas ir Agnė Stravinskaitė. Matas dar žaisdamas kartu su tėčiu Vytautu iškovojo 3-iąją vietą vyrų dvejetų grupėje (C).

20220310 081730Vienas iš ugdymo programos uždavinių – ugdyti asmeninę kompetenciją. Ugdydami šią kompetenciją, mokiniai mokosi pažinti save, savo silpnąsias ir stipriąsias puses, sudėtingose situacijose remtis stipriosiomis savybėmis; ugdosi pasitikėjimą savimi, rūpinasi savo ir kitų sveikata ir saugumu. Šias savybes ugdyti padeda literatūra. 8 a klasės mokiniai, pasiūlius lietuvių kalbos mokytojai S. Milušauskienei, užklasinio skaitymo pamokai nutarė perskaityti Dainos Opolskaitės knygą „Kur dingo Edvinas Kratas?“ Rašytoja teigė, jog „Literatūra turi parodyti tikrą gyvenimą, o ne perkurti jį“. Knygoje „Kur dingo Edvinas Kratas?“ vaizduojamas mokiniams gerai pažįstamas gyvenimas: Edvinas Kratas, neapsikentęs klasės draugų patyčių, vieną dieną pradingsta. Knygoje į šią situaciją žvelgiama klasės draugų akimis, kiekvienas mokinys šią situaciją vertina iš savo pozicijos. Siužetas, veikėjų mintys ir vertybinės nuostatos atskleidė aktualias šiuolaikinio gyvenimo problemas: patyčias, vertybių neturėjimą, abejingumą kitam. Kad aštuntokai geriau suprastų tekstą ir ugdytųsi vertybines nuostatas, į pamoką pasikvietėme mokyklos psichologę Violetą Bendinskienę. Darydami testą, mokiniai išsiaiškino, kokios vertybės jiems svarbiausios, susidėliojo savo vertybių paveikslą. Paaiškėjo, kad daugeliui iš jų, kaip ir būdinga paauglystės amžiuje, svarbios sociocentriškos vertybės, kurios skatina užimti tam tikrą poziciją sprendžiant įvairius klausimus ar problemas, yra konfliktų sprendimo atskaitos taškas, išryškina idealizuojamo elgesio tipus. Naudodamiesi gauta informacija, aštuntokai galėjo aptarti knygos veikėjus, nustatyti jų vertybių formavimosi kryptį. Pamoka buvo ne tik įdomi, bet ir informatyvi, sužadino mokinių norą geriau pažinti save.

IMG 20220310 150207Minint 32-ąsias Lietuvos Nepriklausomybės atkūrimo (1990 m. kovo 11 d.)  metines, Prienų „Revuonos“ pagrindinės mokyklos 5 ir 6b klasių mokiniai, kartu su klasių vadovėmis Rasa Uleckiene ir Edita Ramanauskiene, dalyvavo pilietinėje iniciatyvoje „Gyvasis tautos žiedas“.

kings2021 rugsėjo 27 - spalio 10 dienomis 4 klasės mokiniai atliko anglų kalbos kvalifikacinio etapo užduotis ir pateko į finalą. Džiugu, kad atlikdami finalines užduotis (spalio 18 - lapkričio 7 dienomis) taip pat parodė puikius rezultatus. Smagu, kad vaikai nepabūgo konkurencijos ir išdrįso dalyvauti. Tai tik dar kartą įrodo, kad mokiniai yra smalsūs, žingeidūs, pasitikintys savimi.
Anglų kalbos I lygmens diplomais apdovanoti šie 4 klasės mokiniai: Adomas Jaruševičius, Eglė Laukaitytė, Pijus Matulaitis, Matas Vincekas, Urtė Žilvytė (mokytoja N. Matuizienė). II lygmens diplomais apdovanotos mokinės: Deimantė Bubnytė, Gabija Radzevičiūtė (mokytoja N. Matuizienė).

20220302 1231052022-03-02 Prienų kultūros ir laisvalaikio centre vyko respublikinio mokinių kūrybinių darbų konkurso „Žiemos improvizacija“ baigiamasis renginys. Konkursas rengiamas jau 14 kartą. Šių metų tema buvo „Žiemos portretas“. Konkurso sumanytoja ir organizatorė Prienų „Revuonos“ pagrindinės mokyklos dailės mokytoja metodininkė A. Deltuvienė. Kaip ir kiekvienais metais konkursui darbus pristatė ne tik Prienų rajono mokyklų mokiniai, bet ir respublikos mokyklų mokiniai iš Alytaus šv. Benedikto gimnazijos, Kulautuvos pagrindinės mokyklos, Birštono gimnazijos, Birštono meno mokyklos.

20220127 091323Lietuva rengiasi didžiuliam pokyčiui – visavertei specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių vaikų įtraukčiai. Tai bus įgyvendinama palaipsniui, o visi žingsniai ir priemonės šiam tikslui pasiekti numatytos Pasirengimo įgyvendinti įtraukiajam ugdymui veiksmų plane. Pakoreguotame Švietimo įstatyme įteisinta, kad nuo 2024 m. visos bendrojo ugdymo mokyklos turės priimti įvairių ugdymosi poreikių turinčius vaikus dėl klausos, regos, intelekto, autizmo spektro sutrikimų, ar kitokių priežasčių. Tačiau išliks ir specialiosios klasės bei mokyklos. Tėvų (globėjų, rūpintojų) pageidavimu, jose galės būti ugdomi didelių specialiųjų ugdymosi poreikių turintys vaikai, kuriems reikalingos nuolatinės sveikatos priežiūros, socialinės paslaugos. Sprendimą, ar savo vaiką leisti į bendrąją mokyklą, ar į specialiąją, priims tėvai, konsultuodamiesi su savivaldybės pedagoginės psichologinės tarnybos specialistais.