4Baigėsi karantinas, baigėsi ir neįprasti mokslo metai. Tris mėnesius teko mokytis nuotoliniu būdų, su draugais ir mokytojais susitinkant tik virtualiai. Kai kuriems mokiniams tai tik mokslo metų paįvairinimas, bet dešimtos klasės mokiniams tai neįprasta mokslo metų pabaiga. Viena vertus, jiems pasisekė, kad buvo atleisti nuo Pagrindinio ugdymo pasiekimų patikrinimo, nereikėjo nervintis prieš ir jaudintis laukiant rezultatų. Kita vertus, paskutiniai mėnesiai bendravimo su draugais, dalinimosi svajonėmis, planais, ruošimosi paskutinei šventei iš jų buvo atimti, tad ir atsisveikinimas buvo trumpas, organizuotas mokyklos kieme, dalyvaujant tik artimiausiems žmonėms ir daliai mokytojų.

Sudokusaulėsp1Matematikos netradicinės dienos metu su šeštokais loginį mąstymą, geometrinę intuiciją ir vizualinius įgūdžius ugdėme žaisdami. Pasirinkome 3 rūšių žaidimus: sudoku, „Hanojaus bokštus“ ir tangramas. Pirmiausia susipažinome su šių žaidimų istorijomis, jų įvairove ir išplitimu pasaulyje. Sudoku žinojo visi mokiniai, tačiau ne visi jį buvo mėginę spręsti, ne visiems buvo pavykę išspręsti. Išsiaiškinę, o kai kurie pasikartoję pagrindinius sprendimo principus, mokiniai rinkosi ir sprendė sau tinkamo lygio galvosūkius. Įvairaus sudėtingumo sudoku vaikams buvo geri loginio mąstymo pratimai. Šeštokams patiko atlikti dėliones – tangramas. Jas žaidžiant, reikėjo vadovautis geometrine intuicija, kad figūrą sudėtų per kuo trumpiausią laiką.

Penktos klasės mokiniai, birželio 10 dieną, tapo jaunausiais muziejininkais ir šeimos vertybių bei relikvijų ieškotojais. Pasitelkę į pagalbą artimuosius, rinko informaciją apie turimas šeimos relikvijas ir vertybes, kurios būtų perduodamos iš kartos į kartą.
Pristatydami savo darbus mokiniai džiugiai pranešdavo, kad net nežinojo vienų ar kitų faktų apie relikvijos atsiradimo istoriją, sukūrimo arba įsigijimo metus. Mokiniai minėjo, kad šeimos tradicijomis ir turimais vertingais, turinčiais savo istoriją daiktais domėsis ir toliau, rinks ir kaups surinktą medžiagą šeimos relikvijų aplanke.

Attachments:
Download this file (5 klasė Eitvydas Grybauskas (1).doc)5 klasė Eitvydas[ ]652 kB
Download this file (5 klasės mokinė Agne Janušauskaitė (1).docx)5 klasės mokinė Agne[ ]1053 kB
Download this file (5 klasės mokinė Morta Žuklytė.odp)5 klasės mokinė Morta[ ]8945 kB
Download this file (5 klasės mokinės Viktorija Užupytė (1).docx)5 klasės mokinės Viktorija[ ]521 kB
Download this file (senas paveikslas G. Granickaitė, 5 kl..doc)senas paveikslas[ ]44 kB
Download this file (T. Žukauskas, 5 kl..doc)Tumas 5 kl.[ ]1536 kB

paveikslasNetradicinę dieną pradėjome pateikčių demonstravimu ir pasakojimu apie Prienų karšto istoriją ir geografiją. Mokiniai atidžiai klausėsi ir žymėjosi faktus, kurių prireikė atliekant testą-žaidimą Quizizz. Įdomu buvo stebėti, kaip mokiniai tarpusavyje konkuruoja, norėdami laimėti pirmąją vietą. Veiklas tęsėme internete ieškodami įdomių lankytinų istorinių-geografinių Prienų krašto objektų. Mokiniai sudarė nuo 8 iki 10 lankytinų objektų sąrašą. Iš jo pasirinko tris objektus ir paruošė pateiktis, kurias pristatė klasės draugams.

Deimantes3Netradicinę matematikos ir istorijos ugdymo dieną „Pasaulio stebuklai“, susitikę nuotoliniu būdu su šeštųjų klasių mokiniais, paskelbėme pagrindinius tikslus: susipažinti su pasaulio stebuklais, susieti matematikos žinias su istorija. Aptarėme visas veiklas ir ėmėmės darbo.
Istorijos mokytoja Irena demonstravo skaidres ir pasakojo apie naujausius ir antikinius pasaulio stebuklus. Mokiniai rinko ir balsavo už jiems labiausiai patikusį naująjį ir senąjį stebuklą. Po to jie braižė stulpelines diagramas, o kuriais stebuklais vaikai susižavėjo labiausiai, galima pamatyti jų darbuose. Taip pat mokiniai virtualiai pakeliavo po faraono Ramzio VI piramidę, atliko kūrybinį darbą. Mokiniams buvo paskirta matematinių žodžių išbraukymas, matematiniai kryžiažodžiai, susiję su naujausiais pasaulio stebuklais.

Gamta – vienintelė knyga, kurios kiekvienas puslapis prasmingas. – J. V. Gėtė.
Birželio 5 d. 8a ir 8b klasėse vyko netradicinė- projektinė ugdymo diena ,,Gėlės, o ne šiukšlės Žemę puošia“. Šią pamoką vedė gamtos mokytoja Zita Ferevičienė , chemijos mokytoja Dalia Skučienė ir technologijų mokytoja Vilma Glaveckienė. Per pirmą pamoką mokytoja Dalia skaitė pranešimą „Pagrindiniai gamtos taršos šaltiniai“. Ji supažindino mokinius apie pagrindinius gamtos teršėjus, jų sukeliamas problemas bei paaiškino kaip jas galima išspręsti. Per antrą pamoką ,, Laiškas gamtai“ mokytoja Zita mokinius supažindino kuo yra svarbus ryšys tarp gamtos ir žmogaus, skaitė mokinės parašytą laišką medeliui bei mūsų mokyklos mokinių parašytus eilėraščius apie gamtą. Ji mokė mokinius mylėti ir tausoti gamtą. Mokytoja Vilma paaiškino mokiniams kūrybinę užduotį. Mokiniai turėjo išeiti į lauką pasivaikščioti ir nufotografuoti gražiausius gamtos bei užterštos gamtos vaizdus. Mokiniai kūrybinę užduotį atliko puikiai. Jie ne tik fotografavo, bet ir rastas šiukšles surinko. Netradicinė diena baigėsi reflekcija, mokiniai rodė padarytas nuotraukas , išreiškė savo mintis apie gamtos taršą, jos grožį.