387323255 6864353266981549 6414553311084422719 nLT Finansuoja Europos Sajunga POS 178x1802023 m. spalio pabaigoje keturi Prienų „Revuonos“ pagrindinės mokyklos mokytojai lankėsi Antalijoje, kur dalyvavo Erasmus+ K1 projekto baigiamuosiuose mokymuose „IKT grįstos klasės“.
Savaitė buvo įdomi ir kūrybinga. Dirbome kartu su kolegomis iš Vengrijos, Belgijos ir Estijos. Turėjome galimybę su kolegomis padiskutuoti apie skirtingas švietimo sistemas, iškylančias problemas ir iššūkius, dalijomės patirtimi. Kursus vedė turkė anglų kalbos mokytoja, todėl įgyta patirtis įvairiapusė.

received 6663770847020196LT Finansuoja Europos Sajunga POS 178x1802023 m. liepos 03-08 dienomis keturi Prienų „Revuonos” pagrindinės mokyklos mokytojai Inga Kuzminskienė, Neringa Matuizienė, Renatas Musin ir Nijolė Stankūnienė vyko į projekto Erasmus+ mokymus Graikijoje Korfu mieste. Mokytojai tobulino žaidimu pagrįsto mokymo pamokose kompetencijas. Žaidimu pagrįstas mokymasis (GBL) yra ugdymo tipas, sukurtas taip, kad suderintų/pritaikytų mokomąjį dalyką su žaidimu ir ugdytų mokinio/žaidėjo gebėjimą išlaikyti informaciją ir pritaikyti ją realiame gyvenime. Žaidimas yra savaime mokinius motyvuojanti veikla, todėl žaidimo pritaikymas ugdymo procese motyvuoja vaikus įsitraukti į mokymo ir mokymosi procesą. Mokymasis šiuo metodu veda į pažintinį ir emocinį ugdymą. Kursų dalyviai naudodami įvairius kompiuterinius ir realius žaidimus, tokius kaip Lego Serious Play, Kahoot, Pabėgimo kambarys, QR kodai aplinkoje ir kt. lavino žaidimų metodikos ir strategijos įgūdžius, ugdė ir tobulino komandinio darbo ir komunikavimo, kritinio ir kūrybinio mąstymo gebėjimus.

unnamedLT Finansuoja Europos Sajunga POS 178x180Prienų „Revuonos“ pagrindinėje mokykloje pusantrų metų vykdomas Erasmus+ K1 programos projektas „Misija - patraukli ir saugi ateities mokykla“. Jo metu mokytojai dalyvauja įvairiuose seminaruose užsienyje, kurių metu kelia savo kvalifikaciją, gilina žinias bei tobulina įgūdžius, kad galėtų užtikrinti sėkmingą ugdymą ir šiuolaikišką bendravimą su mokiniais. Rudenį keturi mokyklos pedagogai lankėsi Paryžiuje, kur buvo kalbama apie įtraukųjį ugdymą ir jo keliamus iššūkius, kovo mėnesį grupė mokytojų Porto mieste gilinosi į STEAM taikymo galimybes ugdyme, o gegužės mėnesį mokytojai dalyvavo kursuose Barselonoje.

erasmus1LT Finansuoja Europos Sajunga POS 178x1802023 m. lovo 20-24 dienomis ,,Revuonos” pagrindinės mokyklos mokytojų komanda - lietuvių kalbos mokytoja metodininkė Snieguolė Milušauskienė, istorijos vyresnioji mokytoja Vita Žiūkienė, socialinė pedagogė metodininkė Auksė Grižaitė ir fizinio ugdymo mokytojas Dalius Juodsnukis Portugalijos mieste Porto dalyvavo Erasmus + mokymuose ,,STEAM švietimo skatinimas mokytojų rengimo metu”. Mokymuose tobulintos žinios apie STEAM ir inovacijas, aiškintasi, kaip per STEAM aktyvinti mokinius, ieškoti geresnių būdų naudoti įvairius mokymo ir mokymosi išteklius. Taip pat buvo tobulinti gebėjimai kurti STEAM mokymo programą ir ją įgyvendinti praktikoje, dirbti su STEAM diegimo procesu.

Picture1LT Finansuoja Europos Sajunga POS 178x1802022 m. spalio 24-28 d. Paryžiuje (Prancūzija) vyko Erasmus+ KA1 mokymai „Įtraukusis ugdymas. Patraukli ir saugi ateities mokykla“. Juose dalyvavo Prienų „Revuonos“ pagrindinės mokyklos komanda: Rasa Alaburdienė, Jurgita Mučekienė, Edita Ramanauskienė ir Daiva Žuvaitienė.
Įtraukusis ugdymas – procesas, kuriame atsižvelgiama į mokinių socialinę, kultūrinę, mokymosi įvairovę ir remiamasi veiksniais, padedančiais nustatyti bei šalinti kliūtis mokymuisi ir dalyvavimui švietime. Jis žymiai sudėtingesnis nei vien įvairių poreikių turinčių mokinių priėmimas į bendrąsias klases. Galima pritaikyti mokyklos aplinką įvairiems mokinių poreikiams (įrengti keltuvus, poilsio kampelius, sensorinius kambarius, įsigyti interaktyvių priemonių ir pan.), tačiau visada išlieka svarbiausias - žmogiškasis faktorius. Norint sukurti mokyklą kiekvienam, reikia suprasti, kad kiekvienas besimokantysis yra vienodai svarbus, o į mokinių mokymosi poreikių įvairovę reiktų žiūrėti ne kaip į trūkumą, kurį reikia pašalinti, bet kaip į mokymosi praturtinimo ir demokratizavimo galimybę. Siekiant mokymą pakeisti mokymusi, svarbu suteikti galimybes kiekvienam besimokančiajam pasirinkti, aktyviai dalyvauti ugdymo procese ir bendradarbiauti. Šie ir kiti klausimai ir buvo nagrinėjami kursų metu.