P 20161208 115754Ko reikia vaikui, kad mokytis jam būtų įdomu, kad jis būtų motyvuotas, pažintų realų pasaulį tirdamas jį natūralioje aplinkoje, ugdytųsi gebėjimus, reikalingus ateičiai? Klausimai, kurie skatina mokytojus ieškoti būdų, kaip organizuoti ugdymą šiuolaikiniams vaikams. Viena iš galimybių – integruotas ugdymo organizavimas. Integracijos privalumas – temos plėtojimas per įvairias pamokas vis kitu aspektu. Mokytojos pastebėjo, kad teminė integracija, užduočių įvairovė ne tik mokomosios medžiagos platumas, bet ir gylis stiprina mokinių motyvaciją, skatina bendradarbiavimą, kūrybiškumą, palengvina informacijos įsiminimą, ugdo kritinį mąstymą. Mokiniai, išsamiau nagrinėdami tą pačią temą per kitų dalykų pamokas, pažvelgia į ją naujai. Kiekvieno mokytojo tikslas – mokymąsi padaryti įdomų, aktualų, reikšmingą.

PB110955Kiekvieno iš mūsų šiukšlių dėžėje galime rasti daiktų, kurie dar galėtų mums praversti. Apie pusė išmetamų daiktų mes galėtume panaudoti dar kartą. O kodėl turėtume? Daug geriau naudoti naujus daiktus?
Jau darželinukas žino, kad taip prisidedame prie gamtos saugojimo. Galime mokytis ne tik rūšiuoti, bet ir atgaivinti namuose užsilikusius daiktus, antrą kartą juos panaudoti ir prikelti naujam gyvenimui. Antram gyvenimui galime prikelti popierių, kiaušinių dėklus, pieno, sulčių kartoninius pakelius, laikraščius ir žurnalus, popierinius bei plastikinius maišelius, jogurto, margarino, grietinės indelius, plastikinius ir stiklinius butelius, sagas... Sąrašą galima tęsti be galo. Svarbiausia suprasti, jog tokiu būdu mes taupysime ne tik žemės išteklius, bet ir savo pinigus.

20161014 120721Atskubėjęs rudenėlis dovanoja daug nuostabių spalvotų akimirkų ir rudens gėrybių – tik spėk viskuo grožėtis ir rinktis.
Šventės dieną nuo pat ankstyvo ryto priešmokyklinio ugdymo grupės ir 1-4 klasių mokiniai ruošėsi rudenėlio šventei. Mokyklos aktų salėje vaikai dainavo, deklamavo, minė mįsles, žiūrėjo filmuką ,,Kaip grybai su žirniais kariavo“. Po to savo klasėse su mokytojomis vaikai gamino originalius darbelius iš rudens gėrybių ir gamtinės medžiagos. Akį džiugino sukurti įvairių pasakų personažai, miško gyventojai, originalūs paveikslai.
Darbeliai papuošė mokyklos erdvę. Visa mokykla grožėjosi šių nuostabių kūrinių ekspozicija.

Picture040Solidarumo bėgimas tai organizacijos ,,Gelbėkit vaikus“ inicijuotas projektas. Šio projekto tikslas buvo suburti priešmokyklinės grupės, pradinių klasių mokinius bendrai sportinei veiklai bei surinkti lėšų mokymosi priemonėms, kurių labai trūksta skurdžiai gyvenantiems, tačiau smalsiems bei žingeidiems Lietuvos ir Zambijos vaikams.
Solidarumo bėgimas buvo organizuojamas ir mūsų mokyklos stadione. Bėgimo metu dalyvavo 108 mokiniai, mokyklos direktorė Ilona Balčiukynienė, pavaduotojos ugdymui Dalia Skučienė ir Rasa Alaburdienė, bei pradinių klasių mokytojos. Dieną prieš renginį, mokiniams buvo demonstruojamas filmukas apie tolimąją Zambiją, kad mokiniai galėtų praplėsti savo akiratį. Visi stengėsi kuo daugiau nubėgti Solidarumo kilometrų.

20161010 083625Prienų „Revuonos“ pagrindinės mokyklos priešmokyklinės grupės, 1–4 klasių mokiniai spalio 10-tosios pamokas pradėjo netradiciškai – ryte ant mokyklinio suolo juos pasitiko ne knygos ir sąsiuviniai, tačiau garuojančios košės puodeliai. Visiems mokiniams maistingus pusryčius dovanojo viena didžiausių grūdų perdirbimo bendrovių Lietuvoje „Malsena“.
Mokytojos papasakojo mokiniams apie sveikų pusryčių ir košės naudą organizmui, siekė ugdyti sveiką jaunosios kartos gyvenimo būdą. Stengėsi, kad vaikai nuo mažų dienų suprastų sveikos mitybos svarbą, atsisakytų nesveikų užkandžių. Ir ne tik tada, kai yra stebimi tėvelių akių, tačiau tai darytų sąmoningai rinkdamiesi savarankiškai. UAB „Malsena“ ir Prienų „Revuonos“ pagrindinė mokykla tiki, kad gali tai pasiekti parodydami vaikams, kad sveikas ir kokybiškas maistas tikrai gali būti skanus, o sveikai maitindamiesi ir reguliariai sportuodami vaikai jausis energingi, kupini jėgų, linksmi, lengvai pasiekiantys savo tikslus.
Mokiniai gavo dovanų informacines knygeles apie grūdų naudą organizmui.