Švietimo ir mokslo ministerijos Komunikacijos skyrius parengė Informacinį biuletenį dėl stojimo sąlygų. Susipažinkite su informacija prisegtuose failuose.

Pasivaikščiokite po užsienio aukštąsias mokyklas http://campustours.com/

DSCF0494Vasario 13 dieną Prienų „Revuonos“ vidurinės mokyklos 10 b klasės mokiniai kartu su auklėtoja Loreta Vainalavičiūte bei mokyklos psichologe Violeta Bendinskiene lankėsi darbo biržoje, kur išklausė paskaitą „Situacija darbo rinkoje. Profesinis informavimas“. Kauno teritorinės Darbo biržos Prienų skyriaus vyresnioji specialistė Jolanta Stankevičienė mokiniams kalbėjo apie tai, kad  renkantis profesiją visų pirma kiekvienas privalo sau įvardinti ko nori, ką gali ir ko reikia. Mokinys, įvardinęs sau,  ko jis nori, gali įveikti visus sunkumus, kylančius kelyje į tikslą. Susidūręs su abejone  kiekvienas turi gerai pagalvoti, ar ta profesija tikrai man? Gal dvejonė ir neryžtingumas ir reiškia tai,  kad   mokinys pasirinko  ne tą kelią. Jei taip, tai gal dar nevėlu apsvarstyti kitas galimybes ir  pakeisti savo sprendimą?

DSCF04872013 m. vasario 13 d. mokykloje lankėsi organizacijos „Kalba.lt“ studijų užsienyje vadybininkas

Nerijus Leškys. Svečias susitiko su dvyliktokais. Pristatė savo organizacijos teikiamas paslaugas. Papasakojo apie studijų užsienyje galimybes.

Svečias pabrėžė, kad studijų užsienyje pasirinkimas, tai atsakingas ir laiko reikalaujantis uždavinys. Reikia apsispręsti ne tik dėl studijų krypties pasirinkimo, bet ir dėl šalies, kurioje norima studijuoti bei universiteto. Būtina išsiaiškinti studijų finansavimo galimybes, gyvenimo sąlygas, kultūrinius šalies ypatumus ir daug kitų dalykų.

DSCF01452013 m. sausio 6 d. 9 ir 10 jaunimo klasių mokiniams vyko pamoka-paskaita „Šiuolaikinė karjeros samprata. Karjeros planavimo galimybės“. Mokyklos psichologė supažindino mokinius su tolesnio mokymosi galimybėmis besimokantiems ne tik pagal bendrąsias, bet ir pagal individualizuotas bei pritaikytas moklymosi programas. Mokiniai sužinojo, kur gali įsigyti norimą profesiją, apie mokymosi sąlygas bei siūlomų profesijų įvairovę. Džiugina tai, kad mokiniams svarbu įsigyti profesiją, jie kėlė probleminius klausimus, diskutavo.