Naujienos
Veikla
Tėvams
Projektai
Naudingos nuorodos
Prisijungimas
Netradicinė matematikos diena 7ab klasėse
- Smulkiau
- Autorius Kristina Kravčenko
Dienos „Geometrinių figūrų paslaptys“ tikslai:
• pakartoti ir pagilinti žinias tema „Geometrinės figūros“.
• lavinti kūrybiškumą, pastabumą ir savybių pritaikymo galimybes.
• išmokti iš duotų išklotinių pagaminti erdvines figūras.
Kiekvienas geometrinis kūnas ar figūra turi savo paslaptį. Ją atspėti nėra labai sunku: mums reikia tik lakios vaizduotės, kūrybiškumo, įžvalgumo, išmonės, žinių ir kantrybės. Tenka pamąstyti, prisiminti tai ką žinome patys, ką skaitėme ar girdėjome, susieti figūrą su vaizdiniais ar įvykiais, iškylančiais prieš mūsų akis - ir štai nuostabus piešinys, pasaka, apibūdinimas arba ateities vizija.
Pasigrožėkime 7 klasės mokinių įspūdingais piešiniais, nuostabiomis erdvinėmis figūromis. Šaunuoliai.
Netradicinė ugdymo diena 5 kl. „Po Prienų praeitį pasižvalgius“
- Smulkiau
- Autorius Zita Ferevičienė
Praeitis žavi tuom, kad ji praeitis. ( Oscar Wilde)
Birželio 2 d. 5 kl. vyko netradicinė ugdymo diena ,,Po Prienų praeitį pasižvalgius“. Šią netradicinę dieną vedė istorijos mokytoja Irena Vincekienė ir gamtos mokytoja Zita Ferevičienė. Netradicinę dieną pradėjo Prienų krašto muziejaus specialistė Ernesta Juodsnukytė, kuri, rodydama skaidres, papasakojo apie Prienų praeitį. Mokiniai sužinojo apie Prienų pradžios mokyklą, Žiburio gimnaziją, Martišiaus medelyną, Prienų alaus bravorą, smalos ir deguto gamyklą, degtukų gamyklą, pirmąsias sportinės aviacijos dirbtuves ir t.t. Po pertraukos mokinius supažindino su senaisiais gamtos objektais mokytoja Zita. Ji papasakojo apie Ožkų pečiaus atodangą, Šiauliškių akmenį, buvusią aukščiausią eglę, Degsnės miško maumedį, Mačiūnų piliakalnį ir t.t. Po to mokiniai atliko kūrybinę užduotį. Jie darė senųjų Prienų arba gamtos objektų aplikacijas. Mokiniai gražiai ir kūrybingai atliko užduotį. Ačiū jiems.
Netradicinė ugdymo diena 6 klasėse “Laiškas gamtai“
- Smulkiau
- Autorius Zita Ferevičienė
Gamta juokauti nemėgsta, ji visada teisinga, visada rimta, visada griežta; ji visuomet teisi. Klysta ir apsirinka tik žmonės. ( V. Gėtė)
Birželio 1 d. 6a ir 6b klasėse vyko netradicinė ugdymo diena ,,Laiškas gamtai“. Šią pamoką vedė gamtos mokytoja Zita Ferevičienė ir geografijos mokytoja Sigita Kazlauskaitė. Per pirmą pamoką ,,Laiškas gamtai“, mokytoja Zita mokinius supažindino kuo yra svarbus ryšys tarp gamtos ir žmogaus, skaitė mokinės parašytą laišką medeliui bei mūsų mokyklos mokinių parašytus eilėraščius apie gamtą. Antrą pamoką mokiniai atliko kūrybinę užduotį. Jie rašė laiškus gamtai arba kūrė eilėraščius apie ją. Trečią pamoką vedė mokytoja Sigita. Ji skaitė paskaitą ,,Klimato kaita ir jos pasekmės“. Ji supažindino mokinius su klimato kaitos problemomis ir jų sprendimo būdais. Šioje paskaitoje mokiniai diskutavo apie klimato šiltėjimą ir apie tai, kodėl reikia tausoti ir saugoti gamtą. Per ketvirtą pamoką mokiniai atliko kūrybinę užduotį. Jie išėjo į lauką pasivaikščioti ir turėjo nufotografuoti gražiausius gamtos bei užterštos gamtos vaizdus. Netradicinė diena baigėsi reflekcija, kurios metu buvo aptarta netradicinė diena, mokiniai skaitė savo kūrybą, rodė padarytas nuotraukas. Keletas mokinių minčių:
Netradicinė ugdymo diena „Matematinių kryžiažodžių pasaulyje“
- Smulkiau
- Autorius Raimonda Sorakienė
Netradicinės ugdymo dienos tikslą įgyvendinome. Mokiniai buvo aktyvūs. Atmosfera – darbinga. Šiek tiek nustebau, kad mokiniai daugiausia „komunikavo“ su vadovėliu ir internetu, o ne vieni su kitais. Buvau patenkinta vaikų informacinių technologijų žiniomis. Jie mokėjo kryžiažodžius pildyti ir Word, ir piešimo programa. Refleksijos metu teigė, kad darbai jiems buvo aiškūs, suprantami, įdomūs, kad ši darbo forma jiems labiau patiko, negu pamokinė veikla. Džiaugiausi vaikų atsakingumu, kūrybingumu. Iš jų pasisėmiau patirties ir aš.
Skaičių istorija, magija ir grožis
- Smulkiau
- Autorius Kristina Kravčenko
Mokiniai susipažino su prieš 4000 metų egiptiečių ir babiloniečių skaitmenimis, taip pat kinų mokslinių traktatų skaitmenimis ir kinų komerciniais skaitmenimis, kuriuos naudojo pirkliai ir prekybininkai.Sužinojo, kad senovės graikų alfabeto raidės su brūkšneliu reiškė skaičius,išnagrinėjo slavų-graikų skaičių žymėjimo lentelę ir bandė perskaityti duotus skaičius.
Kad įsivaizduotų, milijono ir milijardo dydį, sprendė susijusius su praktiniais gyvenimo klausimais susijusius uždavinius. Pavyzdžiui: 1. Kokio storio būtų 1000000 lapų knyga, jei 100 lapų storis yra 1 cm?
1000000 : 100 = 10000 cm =100 m storio knyga.
Palyginimui: Birštono apšvalgos bokšto aukštis 51 m .
Kalendorius
|
1 klasės pamokų laikas
Pamoka | Laikas |
---|---|
1 | 08:00–08:35 |
2 | 08:50–09:25 |
3 | 09:40–10:15 |
4 | 10:30–11:05 |
5 | 11:35–12:10 |
2-10 klasių pamokų laikas
Pamoka | Laikas |
---|---|
1 | 08:00–08:45 |
2 | 08:50–09:35 |
3 | 09:40–10:25 |
4 | 10:30–11:15 |
5 | 11:35–12:20 |
6 | 12:40–13:25 |
7 | 13:30–14:15 |