5 kl. mokiniai apsilankė mokyklos muziejuje ir tapo istorijos tyrinėtojais. Kiekvienas išsirinko sudominusį daiktą, jį fotografavo, o vėliau aprašė. Taip pat reikėjo sukurti istoriją, kokį gyvenimą nugyveno jų pasirinktas objektas - puodelis, gertuvė, knyga ar laikrodis. Visiems buvo smagu klausytis intriguojančių, detektyvinių ir net fantastinių istorijų.
Prienų „Revuonos“ pagrindinės mokyklos priešmokyklinukai kartu su Prienų „Revuonos“ pagrindinės mokyklos Šilavoto pradinio ugdymo skyriumi pakvietė mamytes į MAMYČIŲ šventę. Mokyklos salėje skambėjo mažųjų dainelės, jausmingi eilėraštukai, nuotaikingi šokiai, kurie buvo skirti brangiausiam žmogui – MAMYTEI. Po šventės išsiskirstėme puikios, pakilios nuotaikos, supratę, kad brangesnio žmogaus už Mamą mes niekada neturėsime. Ačiū, Jums mielosios Mamytės!
Mūsų mokyklos psichologė dalyvavo projekte „Erasmus+“. Su dar septyniais kitais rajono mokyklos mokytojais vyko į Suomiją ir ten kvalifikaciją tobulino kursuose „Specialieji ugdymosi poreikiai ir įtraukusis ugdymas“. Kursuose buvo daug naudingos informacijos apie šalies švietimo sistemą. Buvo kalbama apie mokyklos bendruomenės stiprinimą, vertybes, kuriomis vadovaujasi mokydami mokinius, mokytojų darbą, didelį pasitikėjimą jais bei atsakingumą. Suomijos šalies švietimo įstaigoms yra labai svarbus kiekvienas mokinys ir jie bando atsižvelgti į kiekvieno mokinio poreikius ir jo galimybes. Mokytojai yra gerbiami ir būti mokytoju toje šalyje yra didelė garbė. Jie akcentuoja, jog svarbiausia yra mokinio psichologinė sveikata nei gaunami pažymiai, tad ir pamokų skaičius yra mažas, jie turi daug pertraukų. Mokyklose nėra standartizuotų testų ar vertinimų, patys mokytojai nusprendžia, kaip vertins mokinių žinias ir pažangą. O tam yra pasitelkiami labai kūrybiški būdai: mokiniai turi sukurti plakatą, vaizdo įrašą pasirinkta tema, dalyvauti grupiniuose projektuose. Jie mano, kad pažymių nebuvimas sumažina stresą ir mokiniai gali lengviau išmokti pamokų medžiagą. Didelis dėmesys skiriamas mokinių gerųjų savybių ir sėkmių pastebėjimui. Suomijoje didelė mokymosi atsakomybė yra skiriama mokiniui, jie mokosi, kad išmoktų medžiagą, o ne gautų gerą pažymį, supranta, kad patys yra atsakingi už savo mokymosi rezultatus. Suomijos švietimo įstaigų tikslas užauginti laimingus, sveikus ir atsakingus žmones.