Praktinių įgūdžių ugdymas specialiųjų poreikių turintiems mokiniams yra vienas svarbiausių ugdomosios veiklos uždavinių. Lapkričio 15 d. auklėtojos Dalia Pyragienė ir Birutė Žukauskienė bendrabutyje gyvenantiems mokiniams surengė praktinį užsiėmimą „Kepame sausainius“.
Bendrabučio virtuvė vėl tapo maža kepyklėle, kurioje virte virė darbas: buvo plakami kiaušiniai, tirpinamas sviestas, minkoma tešla ir pagal seną tradiciją mėsos malimo mašinėlės pagalba gaminami naminiai sausainiai. Darbo užteko visiems: Ernestas suko malimo mašinėlės rankeną, Raminta ir Aistė „gaudė“ suformuotas sausainių gyvatėles, Laura dėliojo sausainius į kepimo skardą, o Artūras, Audrius, Austėja ir kiti vaikai atidžiai stebėjo darbo eigą ir mokėsi iš vyresniųjų.

15102328 10209045621790377 438025374 oŠ. m. lapkričio 3 d. Specialiojo ugdymo skyriaus pedagogės lankėsi Kauno Prano Daunio ugdymo centre. Ugdymo centras vykdo regos, autizmo spektro sutrikimų bei kompleksinių negalių turinčių vaikų ir jaunuolių ikimokyklinį, priešmokyklinį, pradinį ir pagrindinį ugdymą, neformalųjį švietimą, teikia švietimo, medicininę ir socialinę pagalbą ugdytiniams.

2Moksleiviams keramika ne tik žaidimas. Tai kūrybinga ir daug naudos teikianti veikla. Visada džiugu matyti susižavėjimo ir atradimo džiaugsmą jų akyse. Kiekvienam iš jų keramika tampa veikla, kuri suteikia neribotą kūrybos laisvę - kur galima kurti viską apie ką svajoji, su kuo nori žaisti ir kur nori atsirasti. Čia viskas įmanoma.
Keramikos būrelį „Keramikos paslaptys“ (vadovas Vidas Radzevičius) lanko specialiojo ugdymo skyriaus specialiųjų ir lavinamųjų klasių mokiniai. Jie mielai lipdo iš molio, improvizuoja kurdami keramikos darbelius. Keramika – ypatinga, viena seniausių dailės sričių, savyje jungianti daugybę kitų meno bruožų. Kūrybinės erdvės čia begalinės – nuo indų iki fantastinių būtybių. Kūrybinės raiškos momentai įvairiausi ir priklauso nuo medžiagos savitumo, lipdymo charakterio, spalvų įvairovės, kurias lemia ir užbaigia ugnis krosnyje. Keramikoje jungiasi ne tik menai, bet ir visos keturios stichijos: ugnis, vanduo, žemė ir oras.
Užsiėmimų metu lipdome, kočiojame, darbeliai dekoruojami įspaudais, pridėtinėmis detalėmis , o  glazūruoti darbeliai suspindi visomis vaivorykštės spalvomis. Molio lipdymas – tai ne tik menas, bet ir puiki terapija, padedanti sumažinti stresą ir atsikratyti nuovargio.

20161012 114635Spalio 12 dieną specialiojo ugdymo skyriaus 6-10 klasių mokiniams gamtamokslinio ugdymo pamoka “Prienų krašto miškai” vyko ne klasėje, žiūrint pro langus į rudenėjantį mišką, o Revuonos parko apsuptame Nemuno kilpų regioninio parko lankytojų centre. Specialiųjų klasių mokytojoms I. Kuzminskienei ir V. Petrulionienei, auklėtojai D. Pyragienei padėti organizuoti pamoką maloniai sutiko centro administratorė Loreta Šaltienė. Mokiniams pirmiausia buvo pasiūlyta iš lapų atpažinti Prienų miškuose augančius medžius. Rankų miškas nudžiugino – mokiniai puikiai žino daugelį medžių, augančių šalia mūsų, o klausydami puikios mokytojos Loretos sužinojo, kokios ligos lanko medžius, kaip jie ištveria gūdžią žiemą, kokius vaisius veda ir kaip padeda gydyti žmones. Vaikai pamatė, kaip žmogus keičia mišką, kaip naikinama natūrali augalijos ir gyvūnijos buveinė, suprato, kad tai, kas žmogui atrodo netvarka ar žala, yra visiška norma miške.

20161006 102444Spalio 6 d. mūsų mokiniai ir mokytojai į mokyklą skubėjo nešini įvairiausiomis rudens gėrybėmis. Šiais mokslo metais mūsų skyrius dalyvauja projekte „Kas miške, kas pamiškėj“, todėl ir netradicinio ugdymo dienoje vyravo miško tema. Jau ne pirmi metai vykstančią dieną „Ruduo už lango“ mokiniai labai pamėgo: įvairių veiklų metu vaikai atlieka kūrybiškas užduotis, laisvai jaučiasi, bendrauja. Šios dienos tikslas - plėsti žinias apie rudens gėrybes, palaikyti mokinių poreikį stebėti, tyrinėti jiems prieinama forma, skatinti moksleivių gebėjimą bendrauti ir bendradarbiauti.
Mokiniai dalyvavo įvairiose veiklose: gamino aplikacijas, patiekalus iš daržovių ir vaisių, klausėsi pasakojimų apie rudenėjantį mišką. Kiekvienas norėjo pasirodyti, visi labai stengėsi, buvo iniciatyvūs ir kūrybingi.