WP 000300Gegužės 19-20 dienomis mes Edita Ramanauskienė, Ramunė Batutienė ir Zita Ferevičienė dalyvavome seminare-projekte ,,Alternatyvusis ugdymas", skirtame besikeičiančiai mokyklai, kurioje galimybę mokytis atrastų kiekvienas, net ir kitoks, vaikas.
Seminaro tikslas buvo aptarti, kas yra integracija ir išbandyti integruotą mokymąsi netradicinėje edukacinėje erdvėje.
Dirbdami 5-iose grupėse iš skirtingų mokyklų, skirtingų miestų, dalinomės patirtimi, sukaupta informacija apie integraciją, jos taikymą ugdomajame procese, pliusus ir minusus, įgyvendinamus ir neįgyvendinamus dalykus, diskutavome su kokiais sunkumais susiduriame.

Seminaro lektorės Žydrė Jautakytė ir Ona Vaščenkienė pasakojo, kad dirbant su nemotyvuotais vaikais, pirmiausia reikia pakreipti jų Ego sistemą palankia linkme. Svarbu gebėti prieiti prie vaiko, būti lanksčiam, ypač integruojant kelis dalykus, labai svarbu juose nusimanyti. Nes kuo daugiau išmanome, tuo integracija yra naudingesnė. Entuziazmas ir išmanymas yra be galo svarbu.
Integruojant kelis dalykus, reikia surasti vienijančius aspektus. Tik mokytojų komandinis darbas, susitarimai, diskusijos padės atrasti ir sėkmingai integruoti kelis dalykus. Svarbiausia sąlyga – bendradarbiavimas. Nors integracija reikalauja daug sąnaudų, bet ji duoda daug gerų rezultatų (lėšų taupymas, laiko taupymas, geresnė motyvacija). Kad integracija būtų naudinga ir prasminga, ją reikia apgalvoti iš anksto, ruoštis jau prieš prasidedant mokslo metams. Vaikams ji naudinga tuo, kad pamokos metu jie gauna kelis įvertinimus iš skirtingų mokomųjų dalykų. Integracija reikalinga, kadangi žmogus turi būti integralus, jame turi būti visas pasaulio vaizdas, ne fragmentuotas. Integruotas mokymas leidžia vaikui labiau įsigilinti.
Seminare įgijome naujos patirties, kurią galėsime pritaikyti darbe su mokiniais.

WP_000297.jpg WP_000299.jpg WP_000300.jpg WP_000302.jpg