Visą kovo mėnesį 5-10 specialiųjų ir socialinių įgūdžių ugdymo klasių mokiniai, integruodami gamtos mokslų, technologijų, dailės ir lietuvių kalbos pamokas, vykdė projektą „Lietuvos sparnuočiai“. Mokiniai, minėdami 40-ties paukščių dieną, susipažino su grįžtančių iš šiltų kraštų paukščių rūšimis, ieškojo nuotraukų ir informacijos apie juos, stebėjo gamtą, ieškojo šių paukščių natūralioje aplinkoje, o surinkę informaciją parengė projektinius pristatymus.
Antrajame projekto etape mokiniai projektavo ir kūrė stilizuotus inkilus mūsų sparnuotiems draugams. Mokiniai matavo, braižė, eskizavo ir iš kartono gamino nuotaikingus ir spalvingus paukščių namus. Kiekvienas mokinys sukūrė unikalų paukščių namelį ir pritvirtino jį improvizuotame projekto stende-medyje skyriaus foje.
Projektas „Lietuvos sparnuočiai“ paskatino mokinius aktyviai dalyvauti pažintinėje, patyriminėje veikloje. Vaikai kūrybiškai naudodamiesi dailės kalba išreiškė savo santykį su aplinkiniu pasauliu, lavino meninius gebėjimus, pastabumą aplinkai ir formavosi teigiamas vertybines nuostatas.