Gruodžio 11 d., matematiką pagrindiniu lygiu besimokantiems aštuntokams, vyko integruota matematikos – informacinių technologijų pamoka. Tuo metu matematikos pamokose mokiniai mokėsi dauginti greitai ir skaidyti dauginamaisiais. Atliekant šias užduotis, labai svarbu mokėti dvinarius kelti kvadratu ir dviejų narių sumą dauginti iš tų narių skirtumo. Kadangi formulių taikymas dažnai sukelia nemažai sunkumų, todėl ir pamokos uždavinys buvo: kūrybiškai naudojant informacinių technologijų žinias, iliustruoti greitosios daugybos formules ir jas taikant, be klaidų atlikti po vieną užduotį. Mokiniai dirbo porose. Tačiau atsirado norinčiųjų darbą atlikti ir individualiai. Tokia galimybė jiems buvo suteikta.
Pamokos laikas prabėgo labai greitai, mokiniams buvo įdomu. Manome, kad pamokos uždavinį įgyvendinome, nes mokiniai gavo gerus pažymius, o iš jų kūrybinių darbų mokykloje paruošėme stendą.