1Ko reikia vaikui, kad mokytis jam būtų įdomu, kad jis būtų motyvuotas, pažintų realų pasaulį tirdamas jį natūralioje aplinkoje, ugdytųsi gebėjimus, reikalingus ateičiai. Viena iš galimybių – tai įdomios, kūrybiškos pamokos.
Prienų ,,Revuonos“ pagrindinėje mokykloje penktose klasėse vyko gamtos pamoka – projektas ,,Vanduo ateičiai“. Per gamtos pamoką mokiniai žiūrėjo filmą ,,Vanduo ateičiai“ ir jį aptarė. Jie sužinojo apie vandens svarbą Žemėje, vandens taršą bei jo reikšmę gyviems organizmams. Kitą pamoką mokiniai namuose atliko praktinį darbelį su vandeniu. Jo metu mokiniai išbandė kurios medžiagos tirpsta, o kurios ne. Taip pat jie sužinojo kurie kūnai skęsta, o kurie plūduruoja. Praktikos darbo metu mokiniai gamino sotųjį vandenį.Per trečią pamoką, mokiniai piešė, kur vanduo praktiškai naudojamas kokia yra vandens lašelio kelionė. Mokiniai rinko įdomius faktus apie vandenį,parašė savo mintis apie vandens svarbą, vaizdavo vandens apytakos ratą.

Projektinis mokymas išlaisvina mokinių bei mokytojo kūrybiškumą. Vaikai ne tik geriau išmoksta nagrinėjamą temą, pažįsta aplink save supantį pasaulį, bet jiems tokios pamokos būna smagios ir įdomios.

Vaikai ne tik geriau išmoksta nagrinėjamą temą, pažįsta aplink save supantį pasaulį, bet jiems tokios pamokos būna smagios ir įdomios.

1.jpg 2.jpg 3.jpg 4.jpg 5.jpg 6.jpg darbelis.jpg