Lietuvių kalba su interaktyvia lenta

SAM 0812kuriame-lietuvos-ateiti10 klasės mokiniai pradėjo dieną besimokydami lietuvių kalbos su interaktyviąja lenta. Kadangi visai neseniai buvo užbaigtas kirčiavimo skyrius, lektorė Dainora Kuliešienė parodė mokiniams, kaip naudotis kirčiavimo programomis internete. Paaiškėjo, kad mokiniai jau naudojasi šia programa besiruošdami namuose, nes mokytoja nurodė, kaip galima pasitikrinti, ar teisingai kirčiuoji. Vėliau lektorė papasakojo apie programas, kurias galima valdyti balsu, paaiškino, nuo ko priklauso geresnis balso atpažinimas. Pamokos pabaigoje buvo pristatyta virtualios kelionės po Lietuvą. Pasirodė, kad galima virtualiai „pasivaikščioti' po Rumšiškes, tarpukario Kauną, Vilnių. Kadangi nebuvo galimybės pasinaudoti 3D akiniais, tad pamokos pabaigoje tik savo akių pagalba mokiniai galėjo virtualiai pakeliauti po Kauno botanikos sodą. Kitų klasių mokiniai taip pat mokėsi lietuvių kalbos su interaktyviąja lenta ir išnaudojo kitokias jos galimybes, bet labiausiai jaunesniems mokiniams patiko galimybė "rašyti" ar "piešti" ant šios lentos.

IMG 1438Mokiniai geometrinių figūrų piešiniais kartu su mokytoja Kristina Kravčenko kūrė pasaką. Pagal vaikų pasirinktus piešimo būdus mokytoja apibūdino vaikų charakterio savybes, būdo bruožus. Juk labai smagu piešti gėlę ar medį tik iš geometrinių figūrų. Šauni pamoka! - sakė 3b klasės mokiniai.

3a klasės mokinių mintys:

Šiandien mums matematikos pamoką vedė matematikos mokytoja K. Kravčenko. Aš jau mokėjau geometrine figūras. Pamokos metu pasikartojau trikampį, skritulį, keturkampį, spindulį, atkarpą. Sužinojau, kas yra tiesė, kad ji neturi nei pradžios, nei pabaigos. Man labiausiai patiko „keliauti" ir piešti. Pamokos metu mums nereikėjo skaičiuoti, mes spalvinom, piešėm ,kūrėm, klausėm kokytojos sekamų pasakėlių. Buvo labai smagu. Gabija S.

Šiandien mūsų gyvenimo ritmą diktuoja mokslas ir technologijos. Daugelis jau neįsivaizduoja savęs be naujausių atradimų, prietaisų, programinės įrangos. Mokslininkai tobulina smegenų ir kompiuterio sąveiką.

Džiaugiamės, kad 7ab, 8ab, 9ab klasių mokiniai turėjo galimybę tuo akivaizdžiai įsitikinti pamokų "Virtuali realybė. Kas tai?" metu. Jas vedė svečias iš VDU Multimedijos laboratorijos.

Naujausių technologijų taikymas gyvosios gamtos tyrimuosekuriame-lietuvos-ateiti

PB250530Netradicinę mokslo savaitę pradėjo biomedicinos mokslų daktaras Žydrūnas Preikša iš Aleksandro Stulginskio universiteto. Jis įvairaus amžiaus mokinių grupėms vedė pamoką apie naujausių technologijų taikymą gyvosios gamtos tyrimuose. Mokiniai sužinojo, kaip naujausi mokslo pasiekimai taikomi stebint gyvūnus, norint juos geriau pažinti, išsiaiškinti jiems iškylančias grėsmes ir padėti išsaugoti nykstančias gyvūnų rūšis. Mokslininkas pristatė daugybę visokių dydžių prietaisų: kamerų, siųstuvų, radijo transmiterių, kurie yra tvirtinami gyvūnų buveinėse arba prie jų pačių, ir taip sudaromos sąlygos stebėti jų gyvenimą bei judėjimą; paaiškino, kokiu tikslu tai daroma ir savo pasakojimą iliustravo daugybe video įrašų.

kuriame-lietuvos-ateitiMokslas kuria jaunimui perspektyvas, technologijos keičia mūsų gyvenimą ir darbą. Prienų "Revuonos" pagrindinės mokyklosmokytojas svarbu, kad mokiniai patirtų gamtos ir tiksliųjų mokslų patrauklumą, svarbą gyvenime, reikšmę būsimai karjerai. Populiarindami gamtos ir tiksliuosius mokslus vykdome įvairias veiklas, o 2013 m. lapkričio 11-29 d. dalyvaujame mokslo ir technologijų populiarinimo renginyje ir vykdome projektą "Netradicinė mokslo savaitė".

Šis renginys įtrauks didžiąją mokyklos bendruomenės dalį. Renginio dalyviai praktiškai susipažins su modernių technologijų taikymu ne vien informacinių technologijų dalyke, bet ir menuose, lietuvių kalboje, technologijų, fizikos, kūno kultūros ir kitose pamokose.