Šiais mokslo Prienų ,,Revuonos“ pagrindinės mokyklos edukacinė aplinka papildyta priemonėmis, skirtomis gamtamoksliniam ugdymui. Šias priemones gavome įgyvendinant Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų bendrai finansuojamą projektą „Mokyklų aprūpinimas gamtos ir technologinių mokslų priemonėmis“. Šio projekto tikslas yra modernizuoti gamtos ir technologijų mokslų mokymosi aplinką.
Fizikos kabinetas pasipildė naujomis priemonėmis : nuo įprastų laboratorinių indų iki skaitmeninio mikroskopo ir rinkinių mechanikos bandymams atlikti.

110 klasės mokiniai, kad geriau įsisavintų audinių struktūrą, naudojosi mikroskopais ir preparatais gautais iš ES struktūrinių fondų paramos projekto “Mokyklų aprūpinimas gamtos ir technologijų mokslų priemonėmis”. Laboratorinio darbo metu jie pamatė jungiamuosius audinius, epitelinį audinį bei nervinį. Pro mikroskopą matytą vaizdą perkėlė į užduočių lapus, bei pasidarė nuotraukas.

Pamoka9 klasės mokiniai, nagrinėdami temą „Rūgštiniai ir baziniai tirpalai“ nustatinėjo įvairių maisto produktų ir mineralinių rūgščių bei šarmų terpę. Mokiniai turėjo galimybę palyginti, kurių maisto produktų terpė yra rūgštesnė (citrina, acto r., apelsinų sultys, obuolys), kurių neutrali (vanduo), o kurių truputį šarminė (soda, bananas). Gavę rezultatus, diskutavo, kokius gėrimus sveikiau gerti, kokius vaisius kada ir kaip valgyti. Įgytos praktinės žinios padės mokiniams tinkamai atsirinkti pasiūlos gausoje.
Mokiniai, atlikdami eksperimentus, naudojosi ES struktūrinių fondų paramos projekto “Mokyklų aprūpinimas gamtos ir technologijų mokslų priemonėmis” gautomis cheminiams eksperimentams atlikti reikalingomis priemonėmis.

1Biržekio 18 d. mokykloje vyko gamtos, socialinių ir tiksliųjų mokslų netradicinė diena "Stebėjimai ir tyrimai gamtoje“. Kiekviena klasė išvyko į gamtą stebėti ir tyrinėti ją. Mokiniai gavo paruoštus užduočių lapus bei reikalingas tyrimams ir stebėjimams atlikti priemones, gautas iš ES struktūrinių fondų paramos projekto “Mokyklų aprūpinimas gamtos ir technologijų mokslų priemonėmis”. Daugumos klasių mokiniai vyko prie Nemuno. Mokiniai tyrinėjo Nemuno, Revuonos upelio vandens savybes. Jie nustatinėjo kokia vandens temperatūra, skaidrumas, priemaišas ar tinkamas naudoti žmonėms. Mokiniai vykdami į pasirinktą vietą stebėjo kokie auga medžiai, krūmai, gėlės. Nustatinėjo kokie čiulba paukščiai, kokių vabzdžių bei gyvūnų jie sutiko kelyje. Mokiniai savo darbą įamžino nuotraukose bei piešė plakatus gamtosaugine tema.