LT Finansuoja Europos Sajunga POS 178x180Prienų „Revuonos“ pagrindinė mokykla 2019-2021 metais dalyvavo Erasmus+ K1 projekte “Projektuojame prasmingą ugdymą - auginame asmenybę”, skirtame bendrojo ugdymo darbuotojų kvalifikacijai kelti. Projekto metu buvo organizuoti keturi mobilumai, kuriuose dalyvavo po keturis mokytojus. Ir nors paskutinius kursus teko net keletą kartų perkelti dėl karantino, tačiau organizatorių atkaklumo dėka, visos išvykos įvyko, todėl šiandien džiaugiamės projekto rezultatais bei dalijamės įspūdžiais ir prisiminimais. Dalyvaudami kursuose užsienyje, mokytojai įgijo teorinių žinių, dalyvavo diskusijose, susipažino su kitų šalių patirtimi, kurią išanalizavę ir adaptavę jau sėkmingai taiko spręsdami mokykloje iškilusias problemas. Mobilumai pasirinkti atsižvelgiant į mokyklos ilgalaikius tikslus, siekiant išspręsti aktualiausias iškylančias problemas bei sužinoti daugiau apie Europos šalyse taikomas naujoves. Seminaruose buvo numatyta kalbėti apie mokyklos vadybos gerinimą, apie tai, kaip sumažinti ankstyvą mokinių išėjimą iš mokyklos ir padidinti mokymosi motyvaciją, kaip klasės vadovas turėtų formuoti kolektyvą ir dorotis su iškylančiomis problemomis, kaip organizuoti ugdymo procesą ne mokykloje. Visi kursai vyko anglų kalba, todėl tai buvo puiki galimybė tobulinti šios kalbos įgūdžius.
Į pirmus kursus, kurie buvo organizuoti lapkritį Porto mieste Portugalijoje, vyko mokyklos komanda: direktorė Ilona Balčiukynienė, pavaduotojos Rasa Alaburdienė ir Kristina Belenavičienė bei anglų kalbos mokytoja Vidutė Kuzmauskienė. Seminaro tema „Mokyklos valdymo gerinimas – nuo atskiro žmogaus iki bendros strategijos“. Kursuose buvo nagrinėjama keletas temų: mokyklos vadovo, mokinių, jų tėvų, mokytojų bei vietinės valdžios santykiai ir jų įtaka ugdymo procesui. Taip pat buvo aptarti sėkmingo vadovavimo stiliai, kurie geriausiai reprezentuoja mokyklą ir patį vadovą bei gali padaryti didžiausią teigiamą proveržį. Kalbėta apie materialaus turto vadybą bei išsiaiškinta, koks yra būtinas turtas mokyklos viduje ir išorėje, kad galėtų vykti ugdymo procesas, bei ko reikia papildomai, kad mokymasis tiek mokiniams tiek mokytojams būtų patrauklesnis, kad visi mokykloje turėtų kuo geresnes sąlygas.

118711724 10158380459969277 3314754744707606822 oSu daugybe iššūkių susiduria mokytojai. Vienas iš jų – skirtingų poreikių mokiniai pamokoje. Labai dažnai kyla klausimų, kaip motyvuoti ypatingų poreikių mokinius, kaip įtraukti juos į bendrojo lavinimo mokyklas, kaip jiems padėti integruotis visuomenėje. Įveikti šiuos iššūkius, atsakyti į daugelį klausimų, nuolat tobulėti padeda įvairūs mokymai. Ypač naudinga sužinoti, kokia yra užsienio šalių patirtis.
Prienų „Revuonos" pagrindinės mokyklos mokytojos Auksė Grižaitė, Vytautė Kurtovienė, Nijolė Stankūnienė ir Daiva Žuvaitienė kartu su kolegėmis iš Rumunijos dalyvavo į Erasmus+ programos 1 pagrindinio veiksmo bendrojo ugdymo mobilumo projekto mokymuose „Integracinis švietimas: kaip įveikti skirtumus klasėje ir sumažinti ankstyvą mokinių pasitraukimą iš mokyklos“, kurie vyko Graikijoje, Pireus mieste. Mokymus organizavo IDEC mokymų konsultavimo organizacija Graikijoje.

20201004 132702erasmus logotipasŠiais laikais labai svarbus holistinis požiūris į mokymą. Gyvenimo patirties įgyjama geriausiai atliekant praktines užduotys. Tad mokymasis ne mokykloje-svarbi šiuolaikinio gyvenimo dalis.
Chemijos mokytoja Dalia Skučienė, dailės ir technologijų mokytoja Rasa Uleckienė, technologijų ir fizinio ugdymo mokytoja Vilma Glaveckienė ir anglų kalbos mokytoja Rita Markovskaja mokosi Erasmus+ K1 kursuose Kipre, Limasolyje. Pavieniui ir grupėse Kurionijos archeologinėje vietovėje išmokome, kaip pritaikyti anglų kalbos, chemijos, technologijų ir matematikos ir dailės žinias, kūrėmė pamokų planus šioms pamokoms, kuriuos pristatėme sekančią dieną. Mūsų komandos pasirengimas buvo įvertintas puikiai.

74701580 800701130363896 7414193509537677312 nerasmus logotipasPrienų „Revuonos“pagrindinė mokykla 2019-2020 metais dalyvauja Erasmus+ K1 projekte, skirtame bendrojo ugdymo darbuotojų kvalifikacijai kelti, “Projektuojame prasmingą ugdymą - auginame asmenybę”. Projekto metu bus organizuoti keturi mobilumai, kuriuose dalyvaus po keturis mokytojus. Dalyvaudami kursuose įvairiomis aktualiomis temomis mokytojai įgis teorinių žinių, dalyvaus diskusijose, susipažins su kitų šalių patirtimi ir galės ją taikyti spręsdami mokykloje iškilusias problemas. Mobilumai pasirinkti atsižvelgiant į mokyklos ilgalaikius tikslus, siekiant išspręsti aktualiausias iškylančias problemas bei sužinoti daugiau apie Europos šalyse taikomas naujoves. Seminaruose numatyta kalbėti apie mokyklos vadybos gerinimą, apie tai, kaip sumažinti ankstyvą mokinių išėjimą iš mokyklos ir padidinti mkymosi motyvaciją, kaip klasės vadovas turėtų formuoti kolektyvą ir dorotis su iškylančiomis problemomis, kaip organizuoti ugdymo procesą ne mokykloje.