IMG_2245Baigėsi I-asis trimestras. Visi Specialiojo ugdymo skyriaus 8-10 klasių mokiniai džiaugiasi sėkmingais mokymosi rezultatais, gera savijauta mokykloje ir puikia atmosfera klasėje. Tačiau šis rugsėjismokiniams buvo neįprastas: naujos mokyklos patalpos, nauja mokytoja, nauji draugai, jungtinė klasė... Tad pradžia buvo nelengva visiems.

Baigiantis rugsėjui su mokiniais nusprendėme, kad klasėje reikia sukurti netradicinę,žaismingą ir veiksmingą pažangos ir drausmės vertinimo sistemą.Ilgai svarstėme, kol vieningai apsisprendėme – rinksime „pinigėlius“ į mokslo ir žinių maišus.Pasirinkti maišo simbolį paskatino lietuvių liaudies patarlės: „Ką išmoksi, ant pečių nenešiosi“, „Kiek dirbsi, tiek ir turėsi“ ir kt. Mokiniai, puikiai žinodami savo elgesio ir drausmės problemas, nutarė, kad kaupiami „pinigėliai“ bus penkių spalvų:

geltoni – auksiniai (už puikų elgesį ir stropų darbą pamokoje);

pilki - sidabriniai (kai mokinys pamokoje atidžiai klauso, netrukdo dirbti kitiems, tačiau pats dirbti nenusiteikęs);

balti –tai tuščiai praleistas laikas (kai mokinys būdamas mokykloje nedalyvauja pamokoje);

juodi – degutas (kai mokinys elgiasi nedrausmingai, nesugeba dirbti ir trukdo kitiems);

spalvoti – dviejų spalvų ( kai tinkamai elgtis ir dirbti mokinys sugeba tik pusę pamokos).

Įgyvendinti savo sumanymą ėmėmės per technologijų ir dailės pamokas: mokiniai piešė, karpė ir klijavo drobinius maišelius, karpė „pinigėlius“, rinko patarles apie mokslą, žinias ir darbą, projektavo ir klijavo būsimą vertinimo stendą. Gautas rezultatas visus pradžiugino, mokiniams beliko rinkti „pinigėlius“...I-ojo trimestro rezultatai parodė, kad sekėsi neblogai. O patys šauniausieji ir „turtingiausieji“ buvo pagiriami ir paskatinami: vykome į Kauną aplankyti zoologijos sodo, Karo muziejaus, o savaitės „turtuolis“ pasmaguriaudavomokytojos dovanotais saldumynais.

Prasidėjo II-asis trimestras, o 8-10 klasių mokiniai ir toliau žada kaupti žinias, ugdyti savo valią ir atsakomybę mokantis, nes juk „ką išmoksi, ant pečių nenešiosi“.

IMG_2245.JPG IMG_2270.JPG IMG_2272.JPG