Spausdinti

PB170661Visi mes gyvename tam tikroje erdvėje, aplinkoje. Kartais joje jaučiamės saugūs, kartais nesuprasdami kodėl, nerimaujame. Nuo aplinkos priklauso mūsų elgesys. Labai gerai, kada mokiniai klasėse jaučiasi saugiai, patogiai, mokosi tinkamai elgtis bei įgyja tam tikrų gebėjimų.

Mokytojai ir mokiniai didžiąją laiko dalį sąveikauja socialinėje aplinkoje, todėl mokiniams yra labai svarbi mokymuisi sukurta aplinka ir mokymosi medžiaga. Svarbu, kad jie, o ne tik mokytojas būtų juos supančios erdvės kūrėjai.

Mokinių požiūris į mokymąsi nevienodas, tad sunku patenkinti kiekvieno klasės vaiko poreikius. Tačiau mokytojai stengiasi pažinti bei suprasti įvairius stilius ir sukurti kiekvienam vaikui tinkamą mokymosi aplinką. Erdvės organizavo būdas susijęs su mokinių emocijomis bei jų pažintiniais procesais. Nors mokytojai neturi galimybių pakeisti klasės dydžio, jie gali tvarkyti jos aplinką. Tyrimais įrodyta, kad erdvė veikia mokymosi atmosferą klasėje, daro įtaką bendravimui. Net grindys, sienos, kabineto forma ir dydis, baldai, medžiagos, įranga, žaislai ir priemonės, mokyklos kiemas veikia mokymosi procesą. Estetiškai patrauklioje ir patogioje patalpoje vaikai ir mokytoja jaučiasi saugiai. Į vaiką orientuotose klasėse patalpų erdvę mokytojai turėtų planuoti tikslingai ir rūpestingai, pasitardami su mokiniais, nes tinkamai įrengta klasė skatina socialinių įgūdžių formavimąsi, moko būti nepriklausomais ir įveikti iškylančius sunkumus. Tokia aplinka skatina tyrinėti, būti atradėjais bei planuoti veiklą.

Vadovaudamiesi šiais principais dirba daugelis mūsų mokyklos mokytojų. Viena iš jų technologijų vyr. mokytoja V. Glaveckienė. Per technologijų pamokas mokiniai pagamina įvairių dirbinių  iš medžio, kurie puošia technologijų kabinetą ir džiugina kiekvieno ten užėjusio akį.

Dailės mokytojų metodininkių A. Deltuvienės ir R. Uleckienės vadovaujamų mokinių darbų parodos nuolat puošia mokyklos koridorius. Šiuo metu išeksponuota spausdintinės grafikos – monotipijos ir piešimo anglimi darbai, kuriuos atliko 11 ir 9 klasių mokiniai. Darbų tema „Istorinės asmenybės, išskirtinės profesijos atstovo portretas“. A. Deltuvienė ruošiasi kasmetiniam tradiciniam rajoniniam renginiui Žiemos improvizacijos“.

Visiems mokytojams ir mokiniams linkiu kūrybinės sėkmės, daug gražių darbų, kurie puoštų mokyklos erdves.

PB080634.JPG PB080635.JPG PB080636.JPG PB080638.JPG PB080639.JPG PB080640.JPG PB080641.JPG PB080642.JPG PB080643.JPG PB080644.JPG PB080645.JPG PB080646.JPG PB080647.JPG PB080648.JPG PB080649.JPG PB080650.JPG PB080652.JPG PB080653.JPG PB080654.JPG PB080656.JPG PB170660.JPG PB170661.JPG PB170662.JPG PB170663.JPG PB170665.JPG PB170669.JPG PB170670.JPG