Spausdinti

Deimantes3Netradicinę matematikos ir istorijos ugdymo dieną „Pasaulio stebuklai“, susitikę nuotoliniu būdu su šeštųjų klasių mokiniais, paskelbėme pagrindinius tikslus: susipažinti su pasaulio stebuklais, susieti matematikos žinias su istorija. Aptarėme visas veiklas ir ėmėmės darbo.
Istorijos mokytoja Irena demonstravo skaidres ir pasakojo apie naujausius ir antikinius pasaulio stebuklus. Mokiniai rinko ir balsavo už jiems labiausiai patikusį naująjį ir senąjį stebuklą. Po to jie braižė stulpelines diagramas, o kuriais stebuklais vaikai susižavėjo labiausiai, galima pamatyti jų darbuose. Taip pat mokiniai virtualiai pakeliavo po faraono Ramzio VI piramidę, atliko kūrybinį darbą. Mokiniams buvo paskirta matematinių žodžių išbraukymas, matematiniai kryžiažodžiai, susiję su naujausiais pasaulio stebuklais.

Po kūrybinių užduočių atlikimo vėl visi susirinkome refleksijai. Džiaugėmės vieni kitų veiklomis: paruoštomis skaidrėmis, sukurtais kryžiažodžiais ir išbraukymais. Augustas, kaip visada, pasižymėjo matematiniu žingeidumu, Vytautas susikūrė viduramžių riterio užsklandą, Saulė daugiau sužinojo apie naujausius pasaulio stebuklus, o Ieva susipažino su Egipto piramidžių paskirtimi. Mokiniai sakė, kad atlikdami užduotis, nežinomų atsakymų ieškojo internete, konsultavosi su savo namiškiais, o kai kurie „bendradarbiavo“ net su savo augintiniais. Supratome, kad netradicinės nuotolinės pamokos mokiniams patiko labiau, nei įprastos. Išklausėme pasiūlymų ateičiai ir atsisveikinome iki kito susitikimo.

Armando1.jpg Armando2.jpg Augusto.jpg Deimantes1.jpg Deimantes2.jpg Deimantes3.jpg Deimantes4.jpg Roko.jpg Saules.jpg