20191230 133941Edukacinių ir poilsio erdvių kūrimo tikslas – tobulinti mokyklos estetišką aplinką ir ją kūrybiškąi panaudoti mokinių ugdymo proceso organizavimui bei aktyviam poilsiui skatinti.
Geros mokyklos koncepcijoje (Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2015 m. gruodžio 21 d. įsakymas Nr. V-1308) teigiama, kad sparčiai kintant aplinkai, kinta veiksmingų mokymo(si) būdų samprata, ugdymo organizavimas; ugdymo(si) aplinka tampa dinamiška ir atvira: nuo tradicinių klasių erdvių pereinama prie „klasių be sienų“, ugdymas gali vykti mokyklos kieme ir kitose vidinėse bei išorinėse mokyklos erdvėse, mokykla nesibaimina aplinkų ir baldų išskirtinumo, neįprastumo, kuriamos „klasės lauke“, ugdymui pritaikomos mokyklos teritorijos, išnaudojama mokymąsi stimuliuojanti aplinka (spalvos, medžiagos, formos, augalai, garsai, kvapai, patogi (ne)tvarka ir kt.). Edukacinių erdvių kūrimas ir panaudojimas ugdymui(si) gali tapti viena iš Geros mokyklos koncepcijos įgyvendinimo prielaidų.

Kaip tos erdvės atrodys ir kiek jos bus funkcionalios priklauso nuo mokyklos bendruomenės kūrybiškumo ir gebėjimo ugdyti vaikų ir jaunimo bendrąsias vertybes, formuojant mokyklos aplinkos savitumą, kuriant gamtos ir žmogaus sąlyčio aplinkoje zonas. Prienų „Revuonos” pagrindinės mokyklos pradinio ugdymo mokytojos mokinių rudens atostogų metu kūrė naujas ir tobulino jau esamas edukacines erdves mokyklos koridoriuose ir holuose. Tikimės, kad naujos erdvės stiprins bendravimą tarp atskirų klasių mokinių, skatins aktyviai, tačiau tikslingai išnaudoti pertraukų laiką. Mokiniai galės ne tik pajudėti, bet ir išbandyti rankos taiklumą, kojų miklumą.

Dėkojame pradinio ugdymo mokytojoms už jų darbštumą, geranoriškumą bei kūrybiškumą.

20191230_133941.jpg koridorius.jpg