IMG 20190122 141516Patirtinis mokymas(is) ir mokymas(is) netradicinėse erdvėse yra šių mokslo metų Prienų „Revuonos“ pagrindinės mokyklos metodinės veiklos prioritetai. Atsižvelgiant į prioritetus paruoštas pranešimas tema „Pilietinės iniciatyvos-patirtinio mokymo(si) šaltinis“.
Mintimis apie organizuojamas pamokas netradicinėse erdvėse ir taikant patirtinį mokymąsi pasidalijome Prienų rajono istorijos mokytojų metodiniame susirinkime.

Ruošiantis pranešimui analizavome įvairią metodinę literatūrą. Analizavome patirtinio mokymo(si) teoretiko D.Kolb modelį. Remiantis įvairiais autoriais patirtinis mokymas(sis) apibūdinamas kaip organizuotas procesas, kurio metu mokiniai įgyja žinių ir įgūdžių, ugdosi gebėjimus ir vertybes, mokosi iš kitų, įgyja naudingų įžvalgų, kurias panaudoja savo suvokimui ir elgesiui keisti.
Šioje mokymosi strategijoje mokytojas yra pagalbininkas, keliantis kritinius, esminius klausimus, besidalijantis savo žiniomis, palaikantis mokinius, kai jiems to reikia.
Mokinys aktyvus, gebantis konstruoti savo žinias, sąveikauti su aplinka, suvokti, taikyti, analizuoti, o ne mechaniškai atkurti, veikti, išbandyti, atrasti, bendradarbiauti rasti atsakymus ir sprendimus.
Pranešime kalbėjome apie gamtos, tiksliųjų ir socialinių mokslų metodinės grupės organizuotą pilietinę iniciatyvą „Atminties kelias“, skirtą aplankyti masines žydų žūties vietas. Pagal integruotą istorijos, gamtos ir žmogaus, matematikos ir informacinių technologijų programą, 5-6 klasių mokiniai atliko kūrybines užduotis.
„Geriau vieną kartą pamatyti, nei šimtą kartų išgirsti“- šią liaudies išmintį sėkmingai pritaikė žygio dalyviai.

IMG_20190122_141516.jpg IMG_20190122_142122.jpg IMG_20190122_142852.jpg