118711724 10158380459969277 3314754744707606822 oSu daugybe iššūkių susiduria mokytojai. Vienas iš jų – skirtingų poreikių mokiniai pamokoje. Labai dažnai kyla klausimų, kaip motyvuoti ypatingų poreikių mokinius, kaip įtraukti juos į bendrojo lavinimo mokyklas, kaip jiems padėti integruotis visuomenėje. Įveikti šiuos iššūkius, atsakyti į daugelį klausimų, nuolat tobulėti padeda įvairūs mokymai. Ypač naudinga sužinoti, kokia yra užsienio šalių patirtis.
Prienų „Revuonos" pagrindinės mokyklos mokytojos Auksė Grižaitė, Vytautė Kurtovienė, Nijolė Stankūnienė ir Daiva Žuvaitienė kartu su kolegėmis iš Rumunijos dalyvavo į Erasmus+ programos 1 pagrindinio veiksmo bendrojo ugdymo mobilumo projekto mokymuose „Integracinis švietimas: kaip įveikti skirtumus klasėje ir sumažinti ankstyvą mokinių pasitraukimą iš mokyklos“, kurie vyko Graikijoje, Pireus mieste. Mokymus organizavo IDEC mokymų konsultavimo organizacija Graikijoje.

20201004 132702erasmus logotipasŠiais laikais labai svarbus holistinis požiūris į mokymą. Gyvenimo patirties įgyjama geriausiai atliekant praktines užduotys. Tad mokymasis ne mokykloje-svarbi šiuolaikinio gyvenimo dalis.
Chemijos mokytoja Dalia Skučienė, dailės ir technologijų mokytoja Rasa Uleckienė, technologijų ir fizinio ugdymo mokytoja Vilma Glaveckienė ir anglų kalbos mokytoja Rita Markovskaja mokosi Erasmus+ K1 kursuose Kipre, Limasolyje. Pavieniui ir grupėse Kurionijos archeologinėje vietovėje išmokome, kaip pritaikyti anglų kalbos, chemijos, technologijų ir matematikos ir dailės žinias, kūrėmė pamokų planus šioms pamokoms, kuriuos pristatėme sekančią dieną. Mūsų komandos pasirengimas buvo įvertintas puikiai.

74701580 800701130363896 7414193509537677312 nerasmus logotipasPrienų „Revuonos“pagrindinė mokykla 2019-2020 metais dalyvauja Erasmus+ K1 projekte, skirtame bendrojo ugdymo darbuotojų kvalifikacijai kelti, “Projektuojame prasmingą ugdymą - auginame asmenybę”. Projekto metu bus organizuoti keturi mobilumai, kuriuose dalyvaus po keturis mokytojus. Dalyvaudami kursuose įvairiomis aktualiomis temomis mokytojai įgis teorinių žinių, dalyvaus diskusijose, susipažins su kitų šalių patirtimi ir galės ją taikyti spręsdami mokykloje iškilusias problemas. Mobilumai pasirinkti atsižvelgiant į mokyklos ilgalaikius tikslus, siekiant išspręsti aktualiausias iškylančias problemas bei sužinoti daugiau apie Europos šalyse taikomas naujoves. Seminaruose numatyta kalbėti apie mokyklos vadybos gerinimą, apie tai, kaip sumažinti ankstyvą mokinių išėjimą iš mokyklos ir padidinti mkymosi motyvaciją, kaip klasės vadovas turėtų formuoti kolektyvą ir dorotis su iškylančiomis problemomis, kaip organizuoti ugdymo procesą ne mokykloje.