DSCF2024Šiais mokslo metais mūsų mokykloje buvo pradėta įdiegti naujovė-tai neakivaizdinės viktorinos. Mokslo metų viduryje-istorijos viktorina, o pavasariui įsibėgėjus-gamtos ir tiksliųjų mokslų viktorina. Mokiniai dvi savaites atlikinėjo užduotis. Į pagalbą galėjo pasikviesti tėvelius ar brolius, seses. Kadangi tai naujovė, dalyvių gausos nesulaukėme. Tačiau tie, kurie atsiliepė į kvietimą dalyvauti, ko gero, yra tikri šių mokslų fanai. Viktorinoje dalyvavo 10 mokinių iš įvairių klasių. 5-6 klasių tarpe Ugnė Alaburdaitė – I vieta, Pijus Stravinskas – II vieta. 7-8 klasių tarpe Laurynas Stravinskas – I vieta, Aistė Sorakaitė ir Silvija Butkutė – II vieta. 9-10 klasių tarpe - Lukas Stravinskas – I vieta, Povilas Bendinskas – II vieta, Tomas Žurauskas ir Gytis Pikčilingis – III vieta.

Balandžio ir gegužės mėnesiais mokykloje vyko viktorina 5-6 klasių mokiniams "Profesijų pasaulyje", kurios metu mokiniai žaisdami turėjo atsakyti įvairius klausimus apie profesijas, parodyti savo sumanumą ir greitą reakciją, galėjo sužinoti daugiau apie profesijų pasaulį.

Pirmojo etapo metu geriau pasirodė šeštų klasių mokiniai, tad jie ir varžėsi antrame etape. Kol vyko žaidimas "Taip ir ne", kurio metu reikėjo išsiaiškinti kūrinius arba personažus, kaip nors susijusius su profesijomis, į priekį išsiveržė 6a klasės komanda, bet kai reikėjo išvardinti kuo daugiau profesijų, prasidedančių nurodyta raide, 6b klasės mokiniai pasirodė geriau. Vis dėlto viktoriną 1 taško skirtumu laimėjo 6a klasės komanda, tad jiems ir atiteko prizas - ekskursija į Kauno maisto pramonės ir prekybos profesinio mokymo centrą.

Prienų „Revuonos“ vidurinė mokykla dalyvauja projekte „Lyderių laikas 2“ .P2130720Pagrindinis projekto tikslas – suformuoti paramos švietimo lyderiams infrastruktūros pagrindus. Projektas skirtas švietimo specialistams, žmonėms, besidomintiems lyderyste, bendrojo lavinimo mokyklų direktoriams, pavaduotojams, metodinių grupių pirmininkams, aktyviems mokytojams, socialiniams pedagogams bei visiems jauniems žmonėms.

Įgyvendinat projekto tikslus, mokykloje siekiama ugdyti mokyklos bendruomenės kūrybiškumą ir lyderystę, sudaryti sąlygas joms skleistis. Pagal numatytas veiklas iki 2013 m. birželio 30 d. bent vienoje mokyklos klasėje  turėjo būti išbandoma ir įvertinama viena nauja įsitraukimą skatinanti iniciatyva, organizuota „Asmeninio augimo ir bendradarbiavimo“ darbo grupės. Tuo tikslu 2013-05-14  mokykloje vyko viktorina–konkursas „Protų mūšis“, kuriame dalyvavo 7a klasės mokiniai, jų tėveliai, klasės vadovė V. Pikčilingienė, direktorės pavaduotoja ugdymui D. Skučienė bei socialinė pedagogė V. Miknevičienė. Viktorinoje dalyvavo dvi komandos po šešis narius. Komandų nariai užduotis vykdė trimis etapais, kurių rezultatai buvo vertinami skirtingu balų skaičiumi.

matematikaMatematikos mokymasis – tarsi kopimas į aukštą kalną. Kad ir kaip tikėtum savo jėgomis, be pasirengimo sunku pasiekti jo viršūnę. Užtat kaip malonu sušukti „EUREKA“, įžvelgus teisingą užduoties sprendimo būdą.

Mielas moksleivi,

Jeigu mokaisi 5-10 klasėje, tuomet kviečiame Tave dalyvauti matematikos viktorinoje, kurios užduotis pagal klases pateikiame prisegtuose failuose.

Užduočių sprendimus atnešk Tave mokančiai matematikos mokytojai iki 2013 m. gegužės 7 d. Sprendimus įdėk į voką (kurį pats gali ir pagaminti), ant jo užrašyk savo vardą, pavardę ir klasę.

 

„Gudriausių galvelių“ laukia prizai!

 

Užduotis parinko matematikos mokytojos Raimonda Sorakienė, Aušra Menkevičienė ir Kristina Kravčenko.

Prienų rajono savivaldybės Švietimo skyriaus parengta paraiška iš 36 savivaldybių pateiktų paraiškų pateko tarp 15, atrinktų dalyvauti projekte „Lyderių laikas 2“. Atrankoje buvo kviečiamos dalyvauti savivaldybės, pasiryžusios atsinaujinti ir didinti švietimo darbuotojų vadybines kompetencijas. „Lyderių laikas 2“ – projektas, kurio metu bus teikiama intensyvi konsultacinė pagalba savivaldybėms ir mokykloms kuriant unikalų lyderystės plėtros savivaldybėje modelį ir mokyklų pedagoginės veiklos programas, individualus paramos paketas kiekvienai savivaldybei, aprašomas, filmuojamas ir kitaip dokumentuojamas kiekvienos savivaldybės kaitos procesas, jame dalyvaujančių žmonių patirtis, bendradarbiavimo su kitomis Lietuvos savivaldybėmis ir mokyklomis, tinklų kūrimo ir kitokios galimybės.