kuriame-lietuvos-ateitiDSCF3730Aerodinamikos dėsnių panaudojimas kuriant multikopterius.

VDU dėstytojas Antanas Urnikis vaikams pasakojo apie multikopterių kūrimą, veikimo principus ir jų panaudojimą. Trumpai paaiškinęs multikopterių veikimo principus mokslininkas pademonstravo, kaip jie pakyla, juda, kur galima primontuoti kamerasir papasakojo, kokiems tikslams jie naudojami.

Pamoką vedė biomedicinos mokslų daktaras Žydrūnas Preikša iš Aleksandro Stulginskio universiteto. Jis šeštokams papaskojo apie naujausių technologijų taikymą gyvosios gamtos tyrimuose. Mokiniai buvo supažindinti su kai kuriais gyvūnais, paukščiais bei jų stebėjimu. Mokslininkas papasakojo apie šikšnosparnį, kuris sutinkamas ir mūsų kraštuose. Šikšnosparniai (lot.Chiroptera) – vienas iš gausiausių žinduolių būrių. Tai vieninteliai žinduoliai, kurie prisitaikę aktyviai skraidyti. Šikšnosparniai – naktiniai gyvūnai. Dieną ilsisi pakibę galva žemyn. Daugumai akys neturi reikšmės, tačiau klausa labai tobula. Tamsoje orientuojasi skleisdami ultragarsą ir ausimis gaudydami grįžtantį aidą. Lietuvoje žinoma apie 15 rūšių šikšnosparnių.

IMG 14442013 m. lapkričio 26 d. mes, 3b klasės mokiniai ir mokytoja Rita Dirdienė, lankėmės kompiuterių klasėje, kur vyko pamoka, kurios metu susipažinome su grafine planšete. Mums labai patiko žaisti, piešti ir kurti kompiuterinius piešinius ne pelyte, o "stebuklingu" pieštuku, kurio valdymo paslapčių mus mokė mokytoja Rasa Alaburdienė.

DSCN0565Lapkričio 26 dieną 2a klasės mokiniams antrą pamoką vedė matematikos mokytoja K. Kravčenko. Vaikai buvo supažindinti su geometrinėmis figūromis. Pasirinkdami geometrinę figūrą vaikai sužinojo, kokiomis charakterio savybėmis pasižymi jie patys.
Iš geometrinių figūrų mokiniai kūrė savo svajonių namą, mėgiamą medį, gražiausią gėlę mamai. Pamokos pabaigoje fėja vaišino darbštuolius.

DSCF37059a klasėje matematikos pamokos metu VDU Informatikos fakulteto doktorantas Rytis Kuncevičius mokinius supažindino su Lego konstruktoriumi "NTX" ir pasiūlė patiems sukonstruoti vieną iš paprastesnių planšete valdomą robotuką "Express Bot".
Mokiniai buvo suskirstyti į 4 grupeles, kuriose, pasiskirstę darbais sumontavo po "smagųjį robotuką". Darbas buvo įdomus, į jį įsijungė visi vaikai, dirbo gana greitai ir gerai. Po to buvo suorganizuotos robotukų varžybos. Nugalėtoju tapo Dariaus valdomas robotukas. Vadovas nurodė internetinio puslapio adresą ir pakvietė konstravimu besidominčius vaikus pabendrauti. 9-tokams ši pamoka buvo naudinga ir įdomi, suteikusi daug gerų emocijų.