6 klasės mokiniai technologijų pamokų metu turėjo galimybę ne tik susipažinti su grūdinėmis kultūromis augančiomis Lietuvoje, bet ir šiuos kultūrinius augalus: miežių, rugių grūdus, perlines, miežines, manų kruopas, kukurūzus ir kt. panaudoti savo darbuose. Darbo tema buvo: „Kuriu gyvūną". Mokinai turėjo ant kamštinės medienos pagrindo išdėlioti gyvūno figūrą, stengdamiesi pasirinkti tokį gyvūną ir tokius grūdus, kad kuo geriau atskleistų gyvūno kailį, žvynus ar spyglius, gyvūno aplinką. Šeštokai dirbo grupėse, keletą darbų buvo individualus. Ant natūralios medienos pagrindo „atgijo": kardžuvė, katinas, ežiukas, gyvatė. Mokinai šią užduotį atliko noriai, dirbo susidomėję, klausė ar darysime dar panašaus pobūdžio darbų.

Tobulėkime žaisdami laisvus kūrybinius žaidimus

Mantas Kriaučiūnas, Asociacijos „Atviras kodas Lietuvai" biuro ir edukacinių programų komiteto koordinatorius 5-8 klasių mokinius supažindino su daugybe žaidimų, kuriuos galima rasti internete, ir kurie ne vien tam tinkami, kad smagiai praleistume laiką, bet ir lavina įvairius vaikų gebėjimus – vaizduotę, loginį mąstymą, reakciją, dėmesio sukaupimą, strategijų taikymą ir daugelį kitų.

IMG 3229Šiandien 3a klasės mokiniai pirmą kartą lankėsi chemijos kabinete. Chemijos mokytoja Dalia Skučienė atliko įvairius bandymus, paaiškino, kas yra cheminė reakcija ir kaip ji vyksta. Mokiniai turėjo galimybę stebėti, kaip skysčiai bandymų metu keičia spalvas. Vėliau vaikai sužinojo, kad galima vandenyje ištirpinti metalą, kartu su mokytoja „gamino" limonadą.Pamoka trečiokams labai patiko.

IMG 32083a klasės mokinių mintys

Šią įdomią pamoką mums vedė Darius Kulieša aktų salėje. Pamoka buvo įdomi tuo, kad mes sportavome kitaip: mums leido pasirinkti du skirtingus žaidimus , reikėjo judėti ir „rinkti" taškus. Pamoka buvo labai šauni. Buvo smagu! Dovydas P. , Domas

Šiandien mano grupės 6 klasės moksleiviai dalyvavo pamokoje „Tobulėkime žaisdami laisvus kūrybinius žaidimus". Pasisveikinęs ir prisistatęs, ponas Mantas paklausė ar žino moksleiviai, kas yra žmogus. Moksleiviai labai išsamiai atsakė, apibrėžė ir paaiškino. Pamokos eigoje tokių klausimų buvo daug; kam reikia žaislų, kokie žaidimo pagrindiniai tikslai, kas yra kompiuteris, ir t.t.