Spausdinti

6 klasės mokiniai technologijų pamokų metu turėjo galimybę ne tik susipažinti su grūdinėmis kultūromis augančiomis Lietuvoje, bet ir šiuos kultūrinius augalus: miežių, rugių grūdus, perlines, miežines, manų kruopas, kukurūzus ir kt. panaudoti savo darbuose. Darbo tema buvo: „Kuriu gyvūną". Mokinai turėjo ant kamštinės medienos pagrindo išdėlioti gyvūno figūrą, stengdamiesi pasirinkti tokį gyvūną ir tokius grūdus, kad kuo geriau atskleistų gyvūno kailį, žvynus ar spyglius, gyvūno aplinką. Šeštokai dirbo grupėse, keletą darbų buvo individualus. Ant natūralios medienos pagrindo „atgijo": kardžuvė, katinas, ežiukas, gyvatė. Mokinai šią užduotį atliko noriai, dirbo susidomėję, klausė ar darysime dar panašaus pobūdžio darbų.

Pažvelgti į rūbų konstravimo, spalvų derinimo, audinių tinkamo parinkimo užduotis pakviečiau 8a klasės mokinius. Jie technologijų pamokos metų, panaudodami įvairias audinių skiautes, sagas, vilną kūrė tekstilės kompozicijas. Juose turėjo atsispindėti figūrinė kompozicija, kurioje būtų panaudotas žmogaus ar gyvūno atvaizdas. Kadangi audinį galima klostuoti, pasukti, palenkti, viena iš užduočių buvo suformuoti žmogaus ar gyvūno atvaizdą, kuris nebūtų statiškas, įgautų formas ir apimtį. Daugumai mokinių darbus atliko aplikacijos būdu, bet keli mokiniai pasistengė, kad jų audiniai taptų gofruota poniutės apykakle, eikliu žirgo kūnu. Mokinių darbu ir jų sukurtais kūrybiniais darbais labai džiaugiuosi.