20171030 094749
erasmus logotipasErasmus+ projektui "Geras mokymas pažadina mokymąsi" besibaigiant mokyklos komanda susirinko aptarti dviejų metų veiklos rezultatų. Dalyvaujant projekto veikloje mokytojai turėjo galimybę bendrauti ir bendradarbiauti su kolegomis iš Sasario (Italija), nagrinėjo metodinę literatūrą, vedė atviras pamokas ir jas stebėjo, dalyvavo mokymuose, kūrė rekomendacijas. Dvejų metų veikla buvo nukreipta į pamokos tobulinimą, metodų, kurie "pažadintų mokymąsi" paiešką. Projekto metu buvo sukurtas filmas, kuriame panaudota medžiaga iš mokytojų vedamų pamokų, kuriose naudojami įvairūs mokymo ir mokymosi metodai, sukurtos rekomendacijos, įsigyta metodinė literatūra. Visi susirinkusieji sutarė, kad projektas baigėsi, bet pradėtas darbas tęsiamas ir toliau.

erasmus logotipasSusipažinkite su Erasmus+ projekto "Geras mokymas pažadina mokymąsi" intelektiniu produktu.

IMG 20170405 160453erasmus logotipasŠiais mokslo metais buvo tęsiamos Erasmus+ programos tarpregioninės strateginės partnerystės projekto „Geras mokymas pažadina mokymąsi“ veiklos. Suburta kartu besimokančių profesionalų komandą susitelkė bendram mokymuisi: naujausių žinių bei metodų paieškai, jų pritaikymui savo darbe, siekė teorines žinias paversti veiksminga praktika, padedančia pamokose sustiprinti mokymosi paradigmą, o jos pagalba – mokinių mokymosi motyvaciją, darančią įtaką jų pasiekimams ir pažangai. Vyko trečias ir ketvirtas tarptautiniai projekto partnerių susitikimai Prienuose ir Italijos Sasario (Sardinija) savivaldybėse. Šiais metais į Sardiniją iš mūsų mokyklos vyko direktorės pavaduotoja ugdymui D. Skučienė ir geografijos mokytoja S. Kazlauskaitė. Svečiuodamiesi Sardinijoje lankėmės įvairaus tipo ugdymo įstaigose, gilinomės į ugdymo proceso organizavimo ypatumus, vykdėme sklaidą apie projektą. Nustebino Sardinijos mokinių ir mokytojų laisvumas bendraujant, geranoriškumas ir tolerancija kitataučių atžvilgiu, tolerancija kitokiems vaikams. Kiekvienoje klasėje pastebėjome tautybių įvairovę. Ypač daug mokinių iš Senegalo, Kinijos, Tuniso. Pasitaikė ir iš Rusijos ir net iš Lietuvos. Mokytojai dirba komandoje, kiekvienoje klasėje yra po mokytojo padėjėją ar net kelis. Ugdymas diferencijuojamas ir individualizuojamas, nes mokiniai klasėse labia skirtingų gebėjimų.

DSC 0841erasmus logotipas2016 m. spalio 18 d. jau antrą kartą Prienų „Revuonos“ pagrindinėje mokykloje lankėsi Erasmus+ strateginių partnerysčių projekto „Geras mokymas pažadina mokymąsi“ partneriai.
Svečius pasitiko mokyklos direktorė Ilona Balčiukynienė. Pirmiausiai ji kartu su anglų kalbos mokytoja Loreta Vainalavičiūte svečiams pristatė mokyklą, aprodė patalpas, papasakojo apie įgyvendinamas programas, pakvietė apžiūrėti mokyklos muziejų.

erasmus logotipasĮ šį klausimą bandome atsakyti įgyvendindami Erasmus+ programos tarpregioninės strateginės partnerystės projektą „Geras mokymas pažadina mokymąsi“.
Prienuose atsakymo ieškome subūrę kartu besimokančių profesionalų komandą iš Švietimo skyriaus, Švietimo centro, Pedagoginės psichologinės tarnybos ir „Ąžuolo“ progimnazijos, „Revuonos“ pagrindinės mokyklos, „Žiburio“ gimnazijos atstovų. Susitelkėme bendram mokymuisi: naujausių žinių paieškai, jų pritaikymui ir tokios patirties apmąstymui, siekdami teorines žinias paversti veiksminga praktika. Praktika, kuri padės pamokose sustiprinti mokymosi paradigmą, o jos pagalba – mokinių mokymosi motyvaciją, darančią įtaką jų pasiekimams ir pažangai.