Spausdinti

Photo0020Ko reikia vaikui, kad mokytis jam būtų įdomu, kad jis būtų motyvuotas, pažintų realų pasaulį tirdamas jį natūralioje aplinkoje, ugdytųsi gebėjimus, reikalingus ateičiai. Viena iš galimybių – integruotas ugdymo organizavimas. Integracijos privalumas – temos plėtojimas per įvairias pamokas vis kitu aspektu. Mokiniai, išsamiau nagrinėdami tą pačią temą per kitų dalykų pamokas, pažvelgia į ją naujai.

Prienų ,,Revuonos“ pagrindinėje mokykloje penktose klasėse vyko integruota gamtos ir dailės pamoka ,,Vanduo – gyvybės šaltinis. Per gamtos pamokas mokiniai žiūrėjo filmą ,,Vanduo ateičiai“ ir jį aptarė.Jie sužinojo apie vandens svarbą Žemėje, vandens taršą bei jo reikšmę gyviems organizmams. Mokiniai atliko praktinį darbelį su vandeniu. Jo metu mokiniai išbandė kurios medžiagos tirpsta, o kurios ne. Taip pat jie sužinojo kurie kūnai skęsta, o kurie pluduruoja. Per dailės pamokas, kurias vedė Aušra Deltuvienė ir Rasa Uleckienė,mokiniai vandens lašelyje piešė kur vanduo praktiškai naudojamas.Iš piešinių mokiniai padarė parodą.
Integruotas mokymas išlaisvina mokinių bei mokytojo kūrybiškumą. Vaikai ne tik geriau išmoksta nagrinėjamą temą, bet ima domėtis ir kitomis, pamokos jiems būna smagios ir įdomios.

P2231661.JPG P2231662.JPG P2231666.JPG Photo0018.jpg Photo0019.jpg Photo0020.jpg