Naujienos
Veikla
Tėvams
Projektai
Naudingos nuorodos
Prisijungimas
Klasės valandėlė „Žvilgsnis iš apačios“
- Smulkiau
- Autorius Rasa Alaburdienė
Ar kada matei arklį iš apačios? O šuniuką ar katiną, o gal driežą?
7a ir 8a klasės mokiniai turėjo išskirtinę galimybę susipažinti su fotografu Andriumi Burba, kuris mokiniams papasakojo apie save ir pasidalino įspūdinga fotografijų galerija.
„Visoms svajonėms lemta išsipildyti, jei tikrai to nori ir savimi tiki, viskas yra įmanoma“, - kalbėjo Andrius. Fotografas papasakojo vaikams apie savo kelionę svajonės link, pristatė sukurtus projektus, kurie jau spėjo išpopuliarėti visame pasaulyje. „Underlook“ prekinis ženklas išgarsėjo po vienos labai sėkmingos fotosesijos, kurios pagrindiniai modeliai buvo katinai. Įspūdingoje nuotraukų galerijoje matėme arklius, karvę, lemūrą, gyvates, šimtakojį, triušiuką, pelytes, varlytes..... O įspūdingiausia tai, kad visi šie gyvūnai fotografuoti iš apačios. Andrius papasakojo, kaip šią svajonę perkėlė į realybę, kaip mintis tapo kūriniu ir rezultatas pranoko lūkesčius.
Vaikų epilepsija – ar ši liga išaugama?
- Smulkiau
- Autorius Eglė Orechovienė
Jau dešimt metų visoje Europoje Vasario 14 d. minima Europos epilepsijos diena. Šį sprendimą priėmė Tarptautinis Epilepsijos Biuras. Epilepsija – tai lėtinė nervų sistemos liga, kuri pasireiškia įvairių rūšių ir įvairios kilmės priepuoliais, prasidedančiais bet kuriame amžiuje ir iš dalies parodo smegenų brandumo laipsnį tuo amžiaus tarpsniu.
Epilepsija serga 70-80 vaikų iš 100 000, manoma, kad apie 60 proc. vaikų, sergančių epilepsija, priežastys gali būti genetinės. Šia liga dažniausiai susergama pirmaisiais trimis gyvenimo dešimtmečiais. Lietuvoje serga apie 20 000 žmoių, iš jų – 4000 vaikų. Apie 5 proc. Apie 5 proc. žmonių bent vieną kartą per gyvenimą patiria epilepsijos priepuolį, tačiau tik 20 proc. suserga epilepsija. Įvykus pirmajam priepuoliui, jo pasikartojimo rizika per pirmuosius penkerius metus siekia 40 proc., o įvykus antrajam – 70 proc. , didžiausia rizika per pirmuosius metus.
Penktokų gamtos pamoka-projektas ,,Vanduo ateičiai“
- Smulkiau
- Autorius Zita Ferevičienė
Ko reikia vaikui, kad mokytis jam būtų įdomu, kad jis būtų motyvuotas, pažintų realų pasaulį tirdamas jį natūralioje aplinkoje, ugdytųsi gebėjimus, reikalingus ateičiai. Viena iš galimybių – tai įdomios, kūrybiškos pamokos.
Prienų ,,Revuonos“ pagrindinėje mokykloje penktose klasėse vyko gamtos pamoka – projektas ,,Vanduo ateičiai“. Per gamtos pamoką mokiniai žiūrėjo filmą ,,Vanduo ateičiai“ ir jį aptarė. Jie sužinojo apie vandens svarbą Žemėje, vandens taršą bei jo reikšmę gyviems organizmams. Kitą pamoką mokiniai namuose atliko praktinį darbelį su vandeniu. Jo metu mokiniai išbandė kurios medžiagos tirpsta, o kurios ne. Taip pat jie sužinojo kurie kūnai skęsta, o kurie plūduruoja. Praktikos darbo metu mokiniai gamino sotųjį vandenį.Per trečią pamoką, mokiniai piešė, kur vanduo praktiškai naudojamas kokia yra vandens lašelio kelionė. Mokiniai rinko įdomius faktus apie vandenį,parašė savo mintis apie vandens svarbą, vaizdavo vandens apytakos ratą.
Elektroninės Olweus mokinių apklausos rezultatai 2020 m.
- Smulkiau
- Autorius Dalia Skučienė
Prienų „Revuonos“ pagrindinė mokykla jau 10 metų dalyvauja patyčių ir smurto prevencijos programoje Olweus. Mokyklos bendruomenė įgyvendino Olweus patyčių prevencijos programos nuostatas ir toliau siekia užtikrinti programoje taikomų priemonių tęstinumą, taikydama OPPKUS (Olweus programos kokybės užtikrinimo sistema) priemones. Siekiant aukštos kokybės ir gerų rezultatų patyčių prevencijos darbe bei kuriant gerą psichologinį klimatą mokykloje, OPKUS diegimas ir palaikymas yra labai svarbus. Tačiau ar galima daryti prielaidą, kad, įdiegus OPKUS, viskas jau padaryta ir darbas patyčių prevencijos srityje baigtas? Deja, taip nėra. Iššūkių iškyla nuolat. Vienoki jie buvo dirbant kontaktiniu būdu mokykloje, kitokie, esant nuotoliniam mokymui. Tačiau mokyklos bendruomenės įdėtos pastangos, įdirbis kovos su patyčiomis srityje nenueina veltui. Tą rodo išorės vertintojų išvados ir gautas Olweus mokyklos sertifikatas bei kametinė mokinių Olweus apklausa.
Nuotolinio ugdymo iššūkius įveikiame drauge
- Smulkiau
- Autorius Inga Kuzminskienė
Tiesioginis kontaktas su mokiniu, turinčiu specialiųjų ugdymosi poreikių, neginčijamai yra viena efektyviausių mokymosi formų, kuri ir mokytojui, ir mokiniui yra įprasta, padedanti motyvuoti ir ugdyti vaiką. Nuotolinio mokymo(si) laikotarpiu šis betarpiškas kontaktas tapo apribotas, tačiau technologinės galimybės padeda mums, specialiesiems pedagogams, kūrybingai – garsu, vaizdu ir raštu – įgyvendinti ugdymo(si) procesą.
Kalendorius
|
1 klasės pamokų laikas
Pamoka | Laikas |
---|---|
1 | 08:00–08:35 |
2 | 08:50–09:25 |
3 | 09:40–10:15 |
4 | 10:30–11:05 |
5 | 11:35–12:10 |
2-10 klasių pamokų laikas
Pamoka | Laikas |
---|---|
1 | 08:00–08:45 |
2 | 08:50–09:35 |
3 | 09:40–10:25 |
4 | 10:30–11:15 |
5 | 11:35–12:20 |
6 | 12:40–13:25 |
7 | 13:30–14:15 |