Spausdinti

32 Prienų "Revuonos" pagrindinės mokyklos mokiniai, paraginti įvairių dalykų mokytojų, dalyvavo respublikiniame edukaciniame konkurse "Olympis". Šio konkurso tikslas – skatinti mokinių mokymosi motyvaciją, sudominti mokinius mokomuoju dalyku bei paįvairinti mokymosi procesą.
Šio konkurso metu mokiniai atliko 119 testų iš 9 mokomųjų dalykų. Mokomuosius dalykus mokiniai rinkosi patys. Daugiausia testų spręsti pasirinko 8 klasės mokinės Ugnė Alaburdaitė ir Greta Kazlauskaitė. Jos atliko po 9 testus. Dauguma mokinių pasirinko po 4 mokomuosius dalykus. Testai buvo sudaryti iš 32 klausimų ir jiems išspręsti buvo skirta 40 minučių. Jauniausias šio konkurso dalyvis buvo pirmokas Augustas Rimkovas, kuris atliko testą iš gamtos pažinimo ir surinko maksimumą taškų.
Mūsų mokyklos mokiniams šiame konkurse sekėsi puikiai. Konkurso metu gauti 55 I, II ir III laipsnio diplomai. 7 mokiniai gavo I laipsnio diplomus ir medalius (iš viso gauta 10 I laipsnio diplomų, nes keli mokiniai juos pelnė iš skirtingų dalykų). Tris I laipsnio diplomus ir medalius gavo 8a klasės mokinė Ugnė Alaburdaitė ( informacinių technologijų, chemijos ir geografijos). Ugnės rezultatas iš informacinių technologijų buvo pats geriausias iš visų konkurse dalyvavusių 628 mokinių. Du I laipsnio diplomus ir medalius gavo 5 klasės mokinė Agnė Stravinskaitė ( lietuvių kalba bei gamta ir žmogus ). Po vieną I laipsnio diplomą ir medalį gavo šie mokiniai: 6 klasės mokinė Monika Janušauskaitė (anglų kalba ), 8b kl. mokinys Karolis Brūzga (fizika ), 9 klasės mokinė Karolina Banionytė (anglų kalba ), 9 klasės mokinė Aistė Sorakaitė (matematika ) ir 1 klasės mokinys Augustas Rimkovas ( pasaulio pažinimas)..

13 mokinių gavo 20 II laipsnio diplomų. Tris II laipsnio diplomus gavo 6 klasės mokinys Simas Ferevičius ( matematika, istorija, geografija ). Po du II laipsnio diplomus gavo 8a klasės mokinėUgnė Alaburdaitė ( lietuvių kalba, fizika ) , 5 klasės mokinė Agnė Stravinskaitė (matematika , istorija ) , 7 klasės mokinys Linas Vinkleris (anglų kalba, fizika ) ir 9 klasės mokinė Aistė Sorakaitė (lietuvių kalba, fizika ). Po vieną II laipsnio diplomą gavo šie mokiniai: 8a klasės mokinys Orestas Aleksynas (anglų kalba ), 8a klasės mokinė Greta Kazlauskaitė ( geografija), 6 klasės mokinė Miglė Damynaitė (matematika ), 6 klasės mokinys Reinas Batutis (istorija ), 7 klasės mokinys Deividas Tilinskas (fizika ), 8a klasės mokinė Karolina Petraškaitė (fizika ), 9 klasės mokinys Rimantas Žvaliauskas ( fizika), 9 klasės mokinė Karolina Banionytė ( informacinės technologijos ), 8b klasės mokinys Karolis Brūzga (Informacinės technologijos ).
16 mokinių gavo 25 III laipsnio diplomus. Penkis III laipsnio diplomus gavo 8a klasės mokinė Greta Kazlauskaitė, po du III laipsnio diplomus gavo 8a klasės mokinė Ugnė Alaburdaitė, 6 klasės mokiniai Reinas Batutis , Adas Radzevičius , Miglė Damynaitė ir Monika Janušauskaitė, 9 klasės mokinė Karolina Banionytė. Po vieną III laipsnio diplomą gavo šie mokiniai: 5kl. mokinys Danielius Aldakauskas, 6 klasės mokinys Simas Ferevičius, 8a klasės mokiniai Karolina Petraškaitė, Erikas Mažeika ir Orestas Aleksynas, 9 klasės mokiniai Laura Banionytė, Joana Balnytė, Gabrielė Zujūtė ir 10b klasės mokinys Žygimantas Krašinskas.
Visi kiti mokiniai gavo padėkos raštus , o mokiniai iš aktyviai dalyvavusių klasių (kai tame pačiame lygyje dalyvavo daugiau kaip 5 mokiniai) papildomai gaus atmintį lavinančius stalo žaidimus „Olympis memory". Tokius žaidimus gaus trys klasės, tai šeštokai , devintokai ir 8a klasės mokiniai.
Dėkojame mokytojams, organizavusiems mokinių dalyvavimą edukaciniuose konkursuose „Olympis 2015": Daliai Skučienei, Irenai Vincekienei, Kristinai Kravčenko, Linai Guobienei, Loretai Vainalavičiūtei, Raimondai Sorakienei, Ramunei Batutienei, Rasai Alaburdienei, Sigitai Kazlauskaitei, Vidutei Kuzmauskienei, Vitai Pikčilingienei, Vytautei Kurtovienei ir Zitai Ferevičienei.

Šis konkursas buvo naudingas tiek mokiniams, tiek mokytojams. Mokiniai galėjo pasitikrinti savo žinias ir pasižiūrėti, kaip jų žinios vertinamos respublikos kontekste. Mokytojai, susipažinę su mokinių rezultatais ir aptarę klausimus, kuriuose mokiniai suklydo, turi galimybę daugiau dėmesio skirti probleminėms sritims. Mokiniai, atlikdami testus, mokosi sukaupti dėmesį, dirbti greitai ir sumaniai, jie mokosi naudotis informacinėmis technologijomis ne tik pramogaudami, bet ir mokydamiesi.