Gegužės 14 d. „Revuonos" pagrindinėje mokykloje vyko, jau tapusi tradicija, kasmetinė mokytojų konferencija. Jos tema: „Mokausi mokytis ir įsivertinti". Šiais metais mokytojai savo darbe ypatingą dėmesį skyrė naujų, dar nenaudotų, metodų paieškai ir taikymui. Į konferenciją buvo pakviesta Kuršėnų Lauryno Ivinskio gimnazijos anglų kalbos mokytoja ekspertė Tatjana Kriliuvienė, kuri pagilino mokytojų žinias apie aktyvių metodų įvairovę pamokose. Daugelis metodų buvo išbandyti praktiškai.

Po to pranešimus skaitė devyni mūsų mokyklos mokytojai. Metodinės tarybos pirmininkė Raimonda Sorakienė ir informacinių technologijų mokytoja ekspertė Rasa Alaburdienė paruošė pranešimą apie mokytojų vestas ir lankytas atviras pamokas, jų stipriąsias puses ir tobulintinas sritis, mūsų mokykloje naudotus metodus, jų naudą mokinių mokymosi motyvacijai ir asmeninei pažangai. Pradinių klasių, gamtos ir tiksliųjų mokslų mokytojai dalyvavo projekte „Mascil" ir vedė atviras pamokas naudodami tyrimais grįsto mokymo metodą. Plačiau su šiuo projektu supažindino direktorės pavaduotoja ugdymui – projekto koordinatorė Rasa Alaburdienė ir chemijos mokytoja metodininkė Dalia Skučienė. Apie kūrybiškumo ugdymą pamokose kalbėjo lietuvių kalbos mokytoja metodininkė Vytautė Kurtovienė. Ji supažindino konferencijos dalyvius su kūrybos istorija, kūrybiškumo mitais, netradicinėmis aplinkomis, kuriose vedė pamokas, ir naudotais metodais. Ji siūlė, ugdant mokinių kūrybinį mąstymą, skatinti mokinius džiaugtis savo ir kitų kūrybine veikla. Kūno kultūros vyr. mokytojas Ainoras Vaškys skaitė pranešimą „ Moku, mokau vertinti ir įsivertinti". Kalbėdamas apie vertinimo būdus, pabrėžė, kad svarbus yra ne tik mokinio, bet ir mokytojo įsivertinimas. Apie įsivertinimą per lyderystę, kalbėjo dailės ir technologijų mokytoja metodininkė Rasa Uleckienė. Ji mokė kaip atpažinti ir kokiais metodais ugdyti kūrybingą lyderio asmenybę, kaip neigiamą lyderį paversti teigiamu lyderiu. Taip pat pranešimą apie vertinimo ir įsivertinimo metodus ir jų svarbą skaitė mokyklos direktorė Ilona Balčiukynienė. Pradinių klasių mokytoja Neringa Matuizienė supažindino su savo pamokose naudotais įsivertinimo metodais: „Esu valdovas", „Emocijų veidukai", „Voratinklis", „Žydinti pieva", „Saldžioji refleksija", „Pyrago dalijimas". Apie vaikų su sutrikusiu intelektu vertinimo ir įsivertinimo ypatumus kalbėjo specialiojo skyriaus mokytoja Vida Petrulionienė. Ji supažindino su kuriamais vertinimo aplankais, aprašais ir, kaip svarbų akcentą, paminėjo, jog tokie vaikai, pasiekę numatytus tikslus, turi teisę gauti aukščiausią įvertinimą.
Konferencijos metu paskleista geroji patirtis kiekvienam mokytojui atvers didesnes galimybes šiuolaikiškai ugdyti naujos kartos mokinius.