DSCF6975Prienų rajono savivaldybė yra viena iš 15 Lietuvos savivaldybių, dalyvaujančių projekte „Lyderių laikas 2". Projektą Prienų rajono savivaldybėje koordinuoja Švietimo skyrius, įgyvendina – 10-ies žmonių kūrybinė komanda. Projekte dalyvauja „Ąžuolo" progimnazija, „Žiburio" gimnazija, „Revuonos" pagrindinė mokykla, Veiverių Tomo Žilinsko gimnazija, Išlaužo ir Skriaudžių pagrindinės mokyklos. Dalyvaujant projekte mūsų rajone buvo sukurtas ir išbandytas lyderystės modelis „Mokytojų kūrybiškumo ir lyderystės plėtra Prienų rajone".

Spalio 30 d. ,,Revuonos'' pagrindinėje mokykloje susitiko mūsų mokyklos komanda ir projekto ,,naujokai'' Šilavoto pagrindinės mokyklos komanda. Į renginį atvyko Eglė Pranskūnienė, Mokyklų tobulinimo centro direktorė, projekto ,,Lyderių laikas 2'' koordinatorė respublikoje, LL2 ekspertas konsultantas doc. dr. Aurimas Juozaitis, LL2 konsultantė Prienų rajone Olivija Saranienė, Prienų r. savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotoja Rima Zablackienė ir Prienų r. savivaldybės Švietimo skyriaus vedėjas Rimvydas Zailskas. ,,Revuonos'' pagrindinės mokyklos Metodinės, Asmeninio augimo ir bendradarbiavimo bei Politinių sprendimų darbo grupių vadovai aptarė modelio pagalba įgyvendintas veiklas ir įvykusius pokyčius. Šilavoto mokyklos mokytojų komandos, išklausiusios pristatymus, reflektavo, ką girdėjo, pamatė, suprato, pateikė klausimų pranešėjams. Olivija Saranienė, LL2 konsultantė, perskaitė pranešimą ,,Pasidalintoji lyderystė asmens įsivertinimo kontekste", renginį apibendrino LL2 konsultantas doc. dr. Aurimas Juozaitis.
Kalbėjusieji pastebėjo, kad mokyklose, kurios dalyvauja projekte, atsirado naujos iniciatyvos, drąsiau dalijamasi patirtimi, aktyvesnis mokytojų, mokinių įsitraukimas, tarpusavio santykių laisvėjimas, didesnis mokinių pripažinimas iš mokytojų pusės. Stiprėja švietimo bendruomenės įsitraukimas į sprendimų priėmimą, didėja įsipareigojimas bendriems tikslams ir atsakomybė. Prienų rajono lyderystės plėtros modelio kūrėjai ir įgyvendintojai, reflektuodami nuveiktus darbus, pastebėjo, kad rajono švietimo bendruomenė į lyderystę pradėjo žiūrėti giliau, plačiau.

DSCF6942.JPG DSCF6948.JPG DSCF6956.JPG DSCF6975.jpg