Projektas „Lyderių laikas 3“ 2017 – 2021 m. vykdomas projektas „Lyderių laikas 3" Nr. 09.4.2-ESFA-V-715-03-0001.
Finansuojamas iš Europos socialinio fondo ir valstybės biudžeto lėšų.
Anonsas:

Naujienos | Lyderių laikas

„Lyderių laiko 3“ komanda kviečia į renginį „Kaip įgalinti savivaldybes ir mokyklas įgyvendinti sisteminius švietimo pokyčius“

b 120 120 16777215 0   images Logotipai LL 150x150geltonasProjekto „Lyderių laikas 3“ komanda kviečia į 2022 m. kovo 30 d. Mokyklų tobulinimo centre vyksiantį renginį „Kaip įgalinti savivaldybes ir mokyklas įgyvendinti sisteminius švietimo pokyčius“.


+ 39
 

Parengta švietimo problemos analizė: „Kaip įgalinti savivaldybes įgyvendinti sisteminius švietimo pokyčius?“

b 120 120 16777215 0   images Logotipai LL 150x150geltonasLietuvoje lygiagrečiai vyksta keletas reikšmingų švietimo sisteminių pokyčių: atnaujinamas bendrojo ugdymo programų turinys; stiprinant įtrauktį siekiama sudaryti sąlygas kiekvienam vaikui mokytis artimiausioje ugdymo įstaigoje; numatoma įgyvendinti ilgalaikę pažangos programą „Tūkstantmečio mokyklos“. Naujoje švietimo problemos analizėje aptariamos reikšmingos šių sisteminių pokyčių įgyvendinimo sėkmės sąlygos – sutelkta savivaldybės švietimo bendruomenės veikla, susitariant ir kolegialiai priimant sprendimus, orientuotus į kiekvieno vaiko kokybiško ugdymo poreikius, ir mokytojų profesinė ūgtis.


+ 30
 

Jurbarko švietimo, kultūros ir sporto skyriui vadovaus Aušra Baliukynaitė

b 120 120 16777215 0   images Logotipai LL 150x150geltonasDidžiuojamės „Lyderių laiko“ bendruomenės narių darbais!

Spalio 6 dieną Jurbarko rajono savivaldybės administracijos direktorius iš dviejų pretendentų į Švietimo, kultūros ir sporto skyriaus vedėjo pareigas išrinko Aušrą Baliukynaitę, Jurbarko „Ąžuoliuko“ mokyklos direktorę.


+ 84
 

„Lyderių laikas“ – tai nesibaigianti kelionė

b 120 120 16777215 0   images Logotipai LL 150x150geltonasVasaros pabaigoje projekto „Lyderių laikas“ sumanytojai, veiklų vadovai, konsultantai skelbė: „Lyderių laikas 3“ – finišo tiesiojoje“. Baigėsi „Lyderių laiko“ paskutiniųjų savivaldybių veiklos. Projekte lyg ir dedamas taškas. Tačiau tiesa yra tai, kad baigėsi projekto etapai (LL, LL2, LL3), bet „LYDERIŲ LAIKAS“ liko! Liko, nes neįmanoma, kad pasibaigtų kelionė, kuri sudaryta iš daugybės kelių ir takelių, erdvių ir gelmių. Ši kelionė mus vis giliau įtraukia, sutelkia bendrystei, skatina prisiimti atsakomybę už mokinį, už kolegą Mokytoją, už mokyklos Vadovą, už Lietuvos švietimo ateitį.


+ 18
 

ĮŽANGINĖ KONFERENCIJA „MOKYMOSI ANALITIKA BENDRAJAME UGDYME: ĮŽVALGOS, PATIRTYS, REKOMENDACIJOS“

dirbtinis intelektasKviečiame Jus dalyvauti projekto „Dirbtinis intelektas mokyklose: mokymosi analitikos plėtojimo scenarijai modernizuojant bendrąjį ugdymą Lietuvoje“ (DIMA_LT) įžanginėje konferencijoje.


+ 23
 

Puslapis 1 iš 551

Atsiliepimai

„Dar kartelį noriu padėkoti už labai sklandžiai ir turiningai organizuotą „Lyderių laiko“ renginį. Jūsų profesionalumo dėka mes galėjom negalvoti apie organizacines smulkmenas ir sugeneruoti tiek daug puikių idėjų bei užmegzti bendradarbiavimo ryšių.“

Inga Grinytė-Fedčuk, Stokholmas, Švedija

 

Rašykite mums

Mielieji, labai vertiname Jūsų nuomonę ir pasiūlymus. Pasidalinkite jais su mumis.




Projekto draugai

Paieška

Renginių kalendorius

P A T K P Š S
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5

Lyderių citatos

- Apie dabarties Lietuvą kalbate viltingai. Kas suteiks tos vilties? - Andrius Navickas. 
- Visų pirma - pats gyvenimas. Būtų keista, jei mano karta neturėtų vilties po to, ką teko patirti. Kai man buvo 30, viskas, kas įvyko mano gyvenime po to amžiaus, buvo už drasiausios svajonės ribos. Labai svarbu - nesileisti, kad gyvenimo patirtis formuotų pramogų ir žiniasklaidos verslas, ir bandyti gyventi pačiam. Gyvenimas, kurį gyveni, o ne tik stebi, visada yra viltingesnis, nes jis tikras, o ne kažkieno frustracijų ir manipuliavimo sukurtas." - Irena Vaišvilaitė

Iš žurnalo "Kelionė su Bernardinais.lt" 2010 m. Nr.IV (12)


 

Projekto partneriai

Prisijungimo forma